2009-04-25, 17:03
Medlem
Barréshs avatar
200-300 här, men skulle nog max kunna ge 400, varför så mycket? när man räknar antal timmar påvärkad och hur bra ruset är så är 8mg subutex prisvärt för den som snittar 1mg i veckan!
Citera
2009-04-25, 17:25
Medlem
Rollo86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Handlar ju inte om att dom blir lurade... Att bli lurad är något helt annat.

Men var 50-70 kr standard där du bor eller var det du som fick för det priset, för att du köpte många? Om du vet alltså... Jag minns för länge sen att jag läste att du tog väldigt många (har för mig det var du iaf), för 50 kr låter ju extremt lite för ett standardpris 100-150 låter ju lite mer som ett standardpris för jag vet att det är lågt på vissa ställen.

I södra Norrland så är det ju 300 som är standard (iaf vissa delar av södra Norrland, vet inte hur det är med hela), även om det går att få för 250 vid köp av flera. Det finns några som i en torka försökt ta 400 kr i södra Norrland men de blir inte långvariga. Tar man skam-priser där så kommer man snart varken få sälja eller köpa Sub mer.

Köpte en västerbottnisk B8 igår för 500 spänn, billigare än de hittills varit. Hoppas sommaren för med sig billigare priser
Citera
2009-04-25, 18:23
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollo86
Köpte en västerbottnisk B8 igår för 500 spänn, billigare än de hittills varit. Hoppas sommaren för med sig billigare priser
Ja, i "riktiga" Norrland kan det ju vara hemska priser

Tack och lov så är allt över 300 skam-priser där jag bor. Möjligt att nån kommer undan med det i en torka men då blir det hämnd senare mot den personen Kommer dom undan med det så är det inte många ggr iaf. Är väl för att det trots allt inte är långt till Sthlm från Södra Norrland... tar ju en timma eller nåt med X2000. Går alltså inte att skamma så mycket här =)

Ja, får väl hoppas att sommaren medför sig något bra där uppe hos er... här lär det inte hända något antar jag. 300 är så inpräntat här så det är svårt att rubba känns det som. 250 funkar om det är många eller om man köper av kompisar.
Citera
2009-04-25, 19:17
Medlem
chaoswithins avatar
Fan om man ändå kände massa folk uppe i Norrland vore det ju guldläge att ta en danmarksresa, köpa ett eller ett par HG röka, sen skaffa ett par 100 sub i malmö/hbg för att sen dumpa priserna där uppe.

Ja ja, drmma kan man ju alltid..
Citera
2009-04-25, 19:43
Medlem
tjacktacks avatar
Varierar en hel del, flyttar runt ganska mkt så priserna fluktuerar mellan 150 - 300+ styckpris, och vid större mängder oftast rabatt om inte säljaren har nån jävla girig policy.
Citera
2009-04-25, 19:45
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Fan om man ändå kände massa folk uppe i Norrland vore det ju guldläge att ta en danmarksresa, köpa ett eller ett par HG röka, sen skaffa ett par 100 sub i malmö/hbg för att sen dumpa priserna där uppe.

Drömma? Det är väl bara att göra det om du nu har kranarna för att fixa sub billigt nere i skåne? att kränga 100sub och 1-2hg röka gör du ju på en dag eller 2 även om du inte känner en käft.

Låter som en dålig affärside hur som helst lägg till en 0a eller två så är vi inne på samma bana

Men då kan det ju vara bra att vara lite insatt i branschen och känna en del folk där det ska krängas om man vill göra det någorlunda säkert, sen behöver man inte åka ner till Danmark för att få röka till ett OK pris funkar utmärkt i Skåne för det endamålet med, då slipper du ju dessutom själva smugglingsaspekten.
Citera
2009-04-25, 21:48
Medlem
Rollo86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin

Drömma är ju bra, men att förverkliga dem är bättre
Citera
2009-04-25, 21:57
Medlem
sveningmars avatar
Fan vad sugen man är på sub!
Era jävlar som just nu säkert sitter och myser och har as soft! Själv sitter man och har as tråkigt med endast 90mg kodein och nån valium..
Jävla poliser som ska beslagta min mobil med alla nr
Citera
2009-04-25, 22:04
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Fan vad sugen man är på sub!
Era jävlar som just nu säkert sitter och myser och har as soft! Själv sitter man och har as tråkigt med endast 90mg kodein och nån valium..
Jävla poliser som ska beslagta min mobil med alla nr

Sånt suger! Kan ägna dig en tanke åtminstone från mitt mjuka moln
Citera
2009-04-25, 22:13
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Sånt suger! Kan ägna dig en tanke åtminstone från mitt mjuka moln

ÅÅ vad avis jag blir! Kunde inte jultomten ringa på och iaf ge mig 1mg..
Citera
2009-04-26, 00:38
Bannlyst
500kr för 1 fucking tablett?

1 tablett = 1 rus? Eller man kanske inte tar en hel tablett?
Citera
2009-04-26, 00:40
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuddle
500kr för 1 fucking tablett?

1 tablett = 1 rus? Eller man kanske inte tar en hel tablett?

Av en "fucking tablett" kan man få ut runt 8-16 rus som varar i minst 6 timmar. Så nej, man tar inte en hel tablett åt gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in