Citat:
Ursprungligen postat av
SkyttSerie
Jag skulle vilja veta vad bröderna T*no gjorde den natten. Är de helt fria från misstankar från polisens sida?.
De har nog aldrig varit påtänkta.
Citat:
Ursprungligen postat av
SkyttSerie
Vet iallafall att bröderna T*no är inga duvungar. M*gnus T*no har problem med sitt humör som kan explodera när han blir förbannad..
Nja, han slutade väl skolan när han gick trean. Började tidigt med missbruk och kunde väl explodera men oftast mot tjejer. Han vågade aldrig ge sig på någon i samma storlek. Men steget därifrån till att ha något med Helenas försvinnande att göra. Nja..
Citat:
Ursprungligen postat av
SkyttSerie
Kr*stoffer T*no likaså.
Liten utan självförtroende som åker in och ut på hispan. Dömdes för övrig tillsammans med den "kände" fd Sverigedemokraten Patrik för skol och kyrk sprängningarna i Mariestad i början på 90-talet. Tror detta uppmärksammades i Expressen.
Citat:
Ursprungligen postat av
SkyttSerie
[ P*trik T*no är en kvinnotjusare (sliskig typ) Kan mycket väl tänka mig att de skulle kunna skydda varandra eftersom de står varandra väldigt nära.
Som tidigare nämts i tråden har han tagit sig ur sitt missbruk och är en hederlig skattebetalare i dag.
Starkt jobbat Patrik
Citat:
Ursprungligen postat av
SkyttSerie
Sen finns Fr*drik T*no som också ingår i denna kvartett
Fruktansvärt osäker i yngre dagar men har aldrig varit i klass med sina kusiner. Faktiskt rätt trevlig och jag tror inte han har någon större kontakt med sina kusiner i dag. Duktig musiker. Han hade även en yngre bror som jag tror missionerade utomlands?
Citat:
Ursprungligen postat av
SkyttSerie
Jag kanske har missat det. Hursomhelst så har de ett väldigt dåligt rykte.
Äh, du snackar om hur de var för 20-25 år sedan. Det är väl bara Magnus som idag har kvar sina tattardrag. In och ut på torken och en något överdimensionerad mage fylld av 7:3or
Prydz, är inte de också en gammal musiker som lirade i Uncle Jam?