Citat:
Ursprungligen postat av
IB03
Vilken ASP är det rör sig om ? Den som finns på HincRoburs lista på s. 3196 är född 1972 , det måste ändå vara fel ASP det rör sig om va ? Om det skulle ha haft barn också , så måste ju ändå TS kommit till Mariestad tidigare än 19920115, då han enligt Skatteverket flyttade in på Österlånggatan 19, han hade då strax kommit från Lund. Alltså kan han verkligen ha hunnit med så mycket och ha hunnit etablerat sig så, på ynka 5 månader innan försvinnandet ? Vissa i tråden säger att han kom redan 1990, andra i juni 1991. Kan han hyrt ut denna lägenhet i Lund i andra hand och varit inneboende hos någon i Mariestad ? Eller hyrt något i andra där ? Knepigt detta.
Kan du Pudelfrillan eller någon annan bringa klarhet i detta ? Alltså är det fel ASP som HincRobur har med ? Vilken är i så fall den rätta (Din inkorg var visst full ,dessutom ) ? Jag undrar även om han vid sidan av lärarvikarie som idrottslärare även arbetat som sjukgymnast på Sjukhuset då ? Han kan då även ha en koppling till Sjukhuset. Kan han även haft tillgång till en vit mindre/mellanstor bil ?
Vissa adresser i listan är från 1990. Det gäller säkert ASP f. 1972. I en kommentar har jag skrivit "Sedemera mor till ThSt:s barn. Påstås av Propparn vara sambo med TuSt aktuell tid. #34370"
Min källa är allså Propparn i ovan nämnda inlägg.
Beträffande TuSt uppger han själv på sin facebook, han bor i Lidköping, att han är från Landskrona.
Via likes hittar man snart en av TuSt:s söner med ASP: Ad_m. Ser man på hans sida finner man i vänlistan min tänkta ASP:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009215460952
Jag känner väl inte att jag hänger ut ASP på något sätt här. Hon är ju inte misstänkt för något och är nämnd på flera sätt i tråden. Men om det finns en annan ASP som ni menar kan kopplas till TuSt den aktuella tiden så bör ju namnlistan kompletteras. Min brevlåda är öppen.