Citat:
Ursprungligen postat av Marie-kex
P.Us sk erkännande. Hur många hörde hans erkännande, och hur löd hans erkännande? Detta vill jag ha svar på.
De uppgifter jag fått från oberoende källor tyder på flertalet.
Hur det löd eller annat i ordväxling som uppfattades av dessa personer vet nog redan vederbörande myndighet vid detta laget.
Men intressant är ju Leffe GW med planer sjösätta ett program olösta Mord.
En summa pengar till den eller de som kommer med avgörande tips ska vara en morot att avslöja något intressant som är lösningen. En Mille
(miljon) är inte småpengar i de kretsarna som denna PU rörde sig i -92. Fördenskull inte heller bland B.W med polare på förfesten eller de som umgicks med Helena på stadt. Kan ju vara värt ett försök för den eller de som vet något kamma hem miljonen Men det förutsätter ju att Leffe GW tar med Helenas försvinnade i programmet.Vad alla vet så ligger ju Helenas försvinnade varmt om hjärtat hos Leffe.Tror han är bra nyfiken på ett resultat lösningen på försvinnadet.
Någon här på tråden som har någon aning om hur starta en insamling på flashback?
Verkar ju inte var bra fart i donationer till stiftelsen som Björn W och ljungert är ordförande i (rätta mig om jag har fel) är på 100.000 kr. Eller är det Fam A som är juridisk person i stiftelsen?
Kanske Micke.R på Hjortens Källare fixa insamling när han har öppet?
Hör av dig Micke.