2011-03-09, 20:37
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sintec
Kan direkt säga att detta inte är GM. Anledningen till självmordet var ett långt spritmissbruk som på senare år har eskalerat. En vän till min far..

Det tror vi inte heller. Ville bara se om namnet tidigare florerat bland de namn som dykt upp.

Beklagar sorgen!
Citera
2011-03-09, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungkarl12e
Bröderna B hade båtplats några hundra meter från Helenas hem Ekudden och vill få det Bekräftat från säker källa.
Också om Bröderna B och P.R kände varandra.

Kan du förtydliga detta?
Citera
2011-03-09, 22:33
Medlem
Xeitums avatar
Är det ingen som har ny info angående "läraren" aka "magistern med amerikanaren". Var bodde denne? Har han initialerna BB, en av bröderna?
Citera
2011-03-09, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xeitum
Är det ingen som har ny info angående "läraren" aka "magistern med amerikanaren". Var bodde denne? Har han initialerna BB, en av bröderna?

Jag tror läraren har initialerna UH.
Citera
2011-03-09, 23:21
Bannlyst
Fel

Citat:
Ursprungligen postat av Billyslove
Hello alla privatdetektiver eller vad man nu kallar alla Er som lägger så mycket tid & energi på detta ämne. Jag e då fru till 'PR' och kan bekräfta att vi inte gått isär , P har inte flyttat till Tyskland ( varför han nu skulle göra det??...)och jag är fullt medveten om vad P har gått igenom. vet inte om man ska skratta eller gråta när man läser Era inlägg om vårt liv som Ni tror Ni vet så mycket om... När ni vet detta kan ni gå vidare i Era spekulationer och inte va så enkelspåriga....Good Luck!

Hälsningar LR

För att nu bara verifiera att du är du (och ingen som driver med oss), kan du ge mig ett pm med det användarnamn som P.R använder på Flashback? Jag har tidigare fått pm från honom och vet därför hans nick. Bara han och du borde vara de enda som känner till det. Utan verifiering kan jag inte ta ditt inlägg på allvar.
Senast redigerad av Kejsarinnan 2011-03-09 kl. 23:23. Anledning: Stavfel
Citera
2011-03-09, 23:41
Medlem
kungkarl12es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kejsarinnan
För att nu bara verifiera att du är du (och ingen som driver med oss), kan du ge mig ett pm med det användarnamn som P.R använder på Flashback? Jag har tidigare fått pm från honom och vet därför hans nick. Bara han och du borde vara de enda som känner till det. Utan verifiering kan jag inte ta ditt inlägg på allvar.
OJ,OJ,OJ,HOooo!!! Vad nu? Nu hettar det till!
Varför har Du Kejsarinnan fått pm från en P.R?
Varför tog Du denna väg i forumet och inte per privat pm till denne P.R och den avatar som lämnade inlägg tidigare i dag?
Känsligt läge nu?
Inte förvånad om mer.
Men Du Kejsarinnan! - Du får gärna PM:a mig högintressanta uppgifter av vikt för att kollas under lupp.
Citera
2011-03-10, 00:29
Medlem
kungkarl12es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badboy rider
Kan du förtydliga detta?
JA!
PM:a.
Citera
2011-03-10, 12:02
Medlem
Det finns en P.R på facebook som bor i Munchen, är det han som det skrivs om här?
Citera
2011-03-10, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shabbyshic
Det finns en P.R på facebook som bor i Munchen, är det han som det skrivs om här?

Det är ju helt fel som du också kan utläsa av tidigare inlägg. Den P.R som diskuteras om i tråden bor inte i Munchen. Alla andra P.R i världen behöver vi inte diskutera i tråden. Frågan är om vi behöver diskutera några P.R i tråden överhuvudtaget utom i så fall de misstag polisen gjort i det fallet.
Citera
2011-03-10, 12:52
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strukturalisten
Det är ju helt fel som du också kan utläsa av tidigare inlägg. Den P.R som diskuteras om i tråden bor inte i Munchen. Alla andra P.R i världen behöver vi inte diskutera i tråden. Frågan är om vi behöver diskutera några P.R i tråden överhuvudtaget utom i så fall de misstag polisen gjort i det fallet.

Inte för att skriva dig på näsan, men vet du hur många andra P.R det finns i världen som är födda i Sverige?

Citera
2011-03-10, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Inte för att skriva dig på näsan, men vet du hur många andra P.R det finns i världen som är födda i Sverige?

Det borde ju vara ett betydligt antal som har initialerna P.R som är födda i Sverige. Eller räknar du inte Sverige till världen?
Citera
2011-03-10, 13:09
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strukturalisten
Det borde ju vara ett betydligt antal som har initialerna P.R som är födda i Sverige. Eller räknar du inte Sverige till världen?

Jaja, initialerna lär det finnas gott om personer som har, men inte hans namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in