Citat:
Ursprungligen postat av Gatsten och Viking77
Citat:
Pust.... Ut med det du har i tråden och håll inte på att fiska så där.
Precis vad jag säger ovan. Detta ständiga fiskande kombinerat med "gissa-vad-jag-vet"-inlägg, vilket i sin tur kombineras med ovilja att lämna ifrån sig något.
Det är inte helt lätt att bara skriva ut en teori här och en halv teori där, några fakta här och några halvgissningar där och några teorier till och ett par till som behöver fyllas på med info och ytterligare fakta för att få ihop det hela så det blir förståeligt.
Detta mina vänner måste ni väl ha full förståelse för. Ni borde väl sitta i samma situation själva. Gatsten har i och för sig redan skrivit ut allt han vet, säger han, och det är jättebra och helt rätt gjort. Men inte sydde du ihop den teorin på några enstaka månader? Du tänkte väl precis som jag tänker nu. Måste få ihop HELA teorin så det blir något vettigt och seriöst att lösa. Jobbar med flera olika teorier då man har fakta som passar in på lite olika teorier. Seriöst, ni måste väl förstå? Men så länge är min OM öppen för alla, vilket jag alltid har skrivit och jag samarbetar Gärna. Har ingen önskan att lösa fallet själv eller vara först med lösningen. Bryr mig inte om vem som löser det hela bara det blir löst! Så slösa inte kraft i att "tävla" med mig för jag ser mig gärna "besegrad" i lösningen på det här fallet. Du, Viking. Eller du Gatsen får gärna vara den som löser fallet. Jag skrev till och med tidigare att jag tyckte du skulle vara någon form av spaningsledare här där vi alla skulle samlas under din teori och att vi alla PM:ar in upplysningar till dig. Det är väl bra tydligt att jag enbart är intresserad av se en lösning av fallet.
Slut på gnabbet nu hoppas jag och så fortsätter vi att jobba!