2017-12-10, 16:15
Medlem
Rudges avatar
NinaBe, jag kan varmt rekomendera dig att gå tillbaka och läsa tråden. Det finns mycket intressant i den!
Citera
2017-12-10, 16:35
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Propparn
Du Twiggy som verkar känna till klanen Malmgr*ns släktband: Är de besläktade med Rutgerssons?

Jag kan ju svara dej för jag känner mej snäll idag.
Äldsta halvsyster till K.M är ingift i Rutgerssonsläkten. Hon heter K. Ahlin. Dom var gifta men sen skildes de. Vet inte om dom gift om sej. Leif R.
Citera
2017-12-10, 17:44
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
NinaBe, jag kan varmt rekomendera dig att gå tillbaka och läsa tråden. Det finns mycket intressant i den!

Det finns ingen anledning, att vara spydig!
Hade jag INTE läst "tråden" hade jag för höge faaaa* inte vetat, att jag inte sett "Ove'" "PÅ" eller "dansken
Dock visade det sig, att en "PÅ" figurerat tidigare - dock, som namn!
Citera
2017-12-10, 17:56
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Det finns ingen anledning, att vara spydig!
Hade jag INTE läst "tråden" hade jag för höge faaaa* inte vetat, att jag inte sett "Ove'" "PÅ" eller "dansken
Dock visade det sig, att en "PÅ" figurerat tidigare - dock, som namn!
Och dansken?

Jag menade inte att vara spydigt utan för enkelhetens skull så var det mitt råd. Trodde du var ny och inte orkat eftersom dansken har en ganska betydande roll tex.

Det är faktiskt intressant att läsa denna tråd, helt utan spydighet!
Citera
2017-12-10, 19:14
Medlem
Citat:
Och dansken?

Jag menade inte att vara spydigt utan för enkelhetens skull så var det mitt råd. Trodde du var ny och inte orkat eftersom dansken har en ganska betydande roll tex.

Det är faktiskt intressant att läsa denna tråd, helt utan spydighet!

Vet faktiskt inte vad du vill få fram eller berätta om för NinaBe - rätt ointressanta personer som du vill lyfta fram i detta läge när KM är pilot Dansken mfl - vad vill du säga med detta??
Du missade tex totalt det viktigaste avsnittet i radio skaraborgs repotage om Helena
Hur ser du på KM som gärningsman eller pilot?
Senast redigerad av Hardbeck 2017-12-10 kl. 19:57.
Citera
2017-12-10, 19:58
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Vet faktiskt inte vad du vill få fram eller berätta om för NinaBe - rätt ointressanta personer som du vill lyfta fram i detta läge när KM är pilot Dansken mfl - vad vill du säga med detta??
Som OINTRESSANT människa så bad jag NinaBe läsa i tråden tillbaka i tiden för att slippa förvirring !! Bland annat om vem dansken var! Han figurerar där men inte här!
Citera
2017-12-10, 20:00
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Du missade tex totalt det viktigaste avsnittet i radio skaraborgs repotage om Helena
Hur ser du på KM som gärningsman eller pilot?
Missar gör alla och om det gör mig ointressant så får det stå för dig! Det är helt ok!
Citera
2017-12-10, 20:04
Medlem
Citat:
Missar gör alla och om det gör mig ointressant så får det stå för dig! Det är helt ok!

Ok - kan du utveckla din kandidat här - inte fått grepp om vem du tror är misstänkt? Du har fått in namn som BW mfl
Citera
2017-12-10, 20:06
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ok - kan du utveckla din kandidat här - inte fått grepp om vem du tror är misstänkt? Du har fått in namn som BW mfl
Känns ganska oviktigt om det jag säger är ointressant!
Ha en fin kväll!
Mycket trevligare när det är lugnt här!
Citera
2017-12-10, 20:08
Medlem
Citat:
Ha en fin kväll!

Ok - önskar dig lycka till i fortsättningen 😁
Citera
2017-12-10, 20:36
Medlem
Xeitums avatar
Citat:
Ha en fin kväll!

Jag tror inte alla tycker det du säger är ointressant, åtminstone inte alltid.

För att förtydliga (igen) så förekommer två som kan gå under begreppet dansken. Erik* Anderssen* som satt häktad, numer troligen boende i Ö-viks trakten, alltså den som avsågs här. Sedan har vi Per* Nielsen* som var bekant med EA, kom med oriktiga uppgifter i samband med den förres anhållan, bodde på Lockerud o granne med bl.a PK, PU o uppenbarligen KM's systrar. Han pekas ut som direkt inblandad av nicket Loudamus i tråden. PN bor troligen i Kalmar-Färjestads trakten.
Citera
2017-12-10, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xeitum
Jag tror inte alla tycker det du säger är ointressant, åtminstone inte alltid.

För att förtydliga (igen) så förekommer två som kan gå under begreppet dansken. Erik* Anderssen* som satt häktad, numer troligen boende i Ö-viks trakten, alltså den som avsågs här. Sedan har vi Per* Nielsen* som var bekant med EA, kom med oriktiga uppgifter i samband med den förres anhållan, bodde på Lockerud o granne med bl.a PK, PU o uppenbarligen KM's systrar. Han pekas ut som direkt inblandad av nicket Loudamus i tråden. PN bor troligen i Kalmar-Färjestads trakten.

Allt blir ju mer intressant om man får "in" KM i ett sammanhang - det är just den lilla detaljen vi alla behöver hitta nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in