2007-02-16, 11:11
Medlem
dumfans avatar
Jag får inte heller knulla...då har jag också rätt till horor i såfall. Rätt ska vara rätt!
Citera
2007-02-16, 12:06
Medlem
Säger väl ändå sig självt att en stat inte kan bedriva bordeller. Motiveringen han gav var för att konkurrenssätta bordeller men då får han väl bedriva dem i privat regi.

Respekten för vårdyrkena minskar om kvinnor vet att de eventuellt ska behöva ta på sig plasthandskar och smeka ett mongos kulor.
Citera
2007-02-16, 12:10
Medlem
gaihs avatar
detta är ju humor

En cp-skadad har skrivit en bok om hur kåt och desperat han är, vad är det som inte är roligt? Omslaget på boken är ju oslagbart också, en tom rullstol på stranden vid ett öppet lungt hav.

Han stammar, rycker och sitter i rullstol och säger att han har svårt att få ett ligg, undra varför. Sen vill han få hjälp av storebror med bordeller, störd cp-skadad kille man ska skratta åt.
Citera
2007-02-16, 12:13
Medlem
aac_rippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonanza
Måhända att det är så synd om utvecklingsstörda som inte får knulla, men hur tusan blir det om dom går till en hora? För det första lär väl horan ta rätt så bra betalt för att ha sex med någon som har en dylik sjukdom.
"sjukdom" är väl att ta i?
Citera
2007-02-16, 12:14
Medlem
Kollar man på omslaget ser det ut att vara en fin bok men han kan väl knappast ha skrivit den om man kollar på hans motorik vid tangentbordet?
Citera
2007-02-16, 12:16
Medlem
gaihs avatar
"Nordansjö har skrivit boken Mitt nakna jag, som tog 11 år för honom att skriva."
-wiki

http://sv.wikipedia.org/wiki/Johan_Nordansj%C3%B6
Citera
2007-02-16, 12:23
Medlem
norrlandssnubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaih
"Nordansjö har skrivit boken Mitt nakna jag, som tog 11 år för honom att skriva."
-wiki

http://sv.wikipedia.org/wiki/Johan_Nordansj%C3%B6
Har han skrivit den själv kan jag förstå att det tog så lång tid att få alla meningar rätt byggda..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in