Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-02-15, 17:25
  #1
Medlem
Jag har en mp3, min lille bror har en likadan. Den har 1 GB, jag har använt 600mb och 300mb ledigt, när jag försöker stoppa in mer låtar i mp3´n som är inkopplad i en usb-sladd till datorn. Båda mp3erna har samma problem.

Jag har testad de här lösningarna:
- Formaterat
- Defregmatera
- Felsöka + reperera
- Officiela program till mp3

Vad kan det vara?
Citera
2007-02-15, 18:20
  #2
Medlem
Gromnas avatar
Brukar vara så att det står i manualen att utrymmet kan variera, en reservation för mindre utrymme än vad som står på lådan. Låter som så i det här fallet, även fast det är väldigt mycket som saknas. Märke på spelaren? Läge att gå tillbaka till butiken och be om pengarna tillbaka.
Citera
2007-02-15, 23:13
  #3
Medlem
jag har iriver T10
Det står så här i manualen:
"Not all memory availabe for storage. Memory id not expandable."

Vad menas med de?

Jag ska lämna in lagning..
Citera
2007-02-15, 23:16
  #4
Medlem
"Knapplåset" är inte aktiverad då? Brukar alltid finnas ett speciellt litet lås på spelaren som gör att man inte kan trycka på play/stop etc. Brukar även göra hela disken på spelaren skrivskyddad.

Har själv stött på det problemet och varit arg i tjugominuter.
Citera
2007-02-15, 23:44
  #5
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orkel
jag har iriver T10
Det står så här i manualen:
"Not all memory availabe for storage. Memory id not expandable."

Vad menas med de?

Jag ska lämna in lagning..

Ungefär det jag skrev förut, att du inte kan använda hela minnet, 1GB, för lagring. Ändock underligt att du inte lägga in mer efter 600MB.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback