2025-04-23, 01:31
Medlem
elbels avatar
fick upp hennes eftersökning i facebookflödet av polisen kalla fall facebook grupp

en kommentar

Citat:
GW Persson sa i Veckans brott, några år senare, att, pga att mamman hade sagt med bestämdhet att hon trodde att Yasmin just hade gett sig av, frivilligt, så påverkade det hur ni hade agerat eller tänkt. Å andra sidan sa mamman flera år senare att hon vet vem som ligger bakom Yasmins försvinnande. Att hon är besviken på polisen. Tog Yasmin med sig mobilen och varför är hon fortfarande skriven på adressen där hon försvann?. Märkligt att hon försvinner precis när hennes pojkvän ska komma. Öppna utredningen på nytt och förhör.
Citera
2025-04-23, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elbel
fick upp hennes eftersökning i facebookflödet av polisen kalla fall facebook grupp

en kommentar
Jag tror tyvärr att pojkvännen kidnappade henne till Marocko. Bila ut genom Sverige via Spanien till Marocko. Landsgränser va väl inte lika kontrollerat 2007 som det är nu.

Det är en svag teori men den den är inte helt omöjlig.
Citera
2025-04-23, 10:48
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backadalen
Jag tror tyvärr att pojkvännen kidnappade henne till Marocko. Bila ut genom Sverige via Spanien till Marocko. Landsgränser va väl inte lika kontrollerat 2007 som det är nu.

Det är en svag teori men den den är inte helt omöjlig.
Du menar att hon hade en annan pojkvän än killen hon gifte sig med i Marocko?

Maken, den stackaren, blev kvar i Sverige några år, drev en kiosk om jag inte missminner mig.
Citera
2025-04-23, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Du menar att hon hade en annan pojkvän än killen hon gifte sig med i Marocko?

Maken, den stackaren, blev kvar i Sverige några år, drev en kiosk om jag inte missminner mig.
Ahh okej. Är inte så påläst av detta fallet.
Citera
2025-04-25, 15:12
Medlem
Angeliqas avatar
Hur kommer det sig att Yasmin S nu ligger bland mest eftersökta personer på söktjänsterna?
Citera
2025-05-03, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Hur kommer det sig att Yasmin S nu ligger bland mest eftersökta personer på söktjänsterna?

Fallet har varit upp i media igen sk ”Kalla Fall”
Citera
2025-06-29, 01:11
Medlem
Det är märkligt att hon än idag inte har dykt upp. Kroppar hittas ju för det mesta förr eller senare.
Mamman vet garanterat vad som har hänt henne. Hon borde pressas mer av polisen.
Citera
2025-06-29, 01:28
Medlem
Intressant fall. Vi kan nog utesluta att hon lever med tanke på hur plötsligt hon försvann och lämnade alla sina tillhörigheter bakom sig.

Eftersom det inte finns något som helst spår efter hon skulle till tvättstugan, så kan vi nog även utesluta att hon levande lämnade huset.

Det talar för att mordet utfördes av någon i huset. Utomstående springer knappast in i ett hus och mördar någon och lyckas sedan gömma liket så ingen hittar liket trots att många år gått.

Att allt händer en dag före hennes man kommer till Sverige är med högsta sannolikhet en slump.

Jag har inte läst hela tråden, men verkar fattigt med information så jag tror att fallet är olöst för att polisen har inte jobbat på det här. Kanske slösade man bort tid i början på att anta hon rymt av egen vilja, vilket gav mördaren/mördarna gott om tid att gömma undan liket ordentligt.
Citera
2025-07-11, 14:33
Medlem
En person som jag kände .var dagligen i en port bredvid..och det luktade fruktansvärt illa.men han brydde sig inte .och ingen brydde sig...veckorna efter hon försvann
Citera
2025-09-08, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
En person som jag kände .var dagligen i en port bredvid..och det luktade fruktansvärt illa.men han brydde sig inte .och ingen brydde sig...veckorna efter hon försvann

Tror ni hon lever
Citera
2025-09-08, 22:56
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Tror ni hon lever

Jag tror att familjen tog livet av henne. Mamman vet garanterat vad som hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in