En nyligen upplevd händelse:
en neger står och trummar lite på en bänk på busshållsplatsen, jag och min polare går förbi och polaren säger ; Ringer du hem eller?
Skämtet går ut på att "haj" och "high" uttalas likadant och en haj som går i skolan går därför på "hajschool" dvs. "highschool", den amerikanska motsvarigheten till våra svenska gymnasium.
Med andra ord är du nog inte så smart som du skriver att du är.
Hahahahaha...Undrar vem är er två som var osmartast där....
Tror det var DU.
En nyligen upplevd händelse:
en neger står och trummar lite på en bänk på busshållsplatsen, jag och min polare går förbi och polaren säger ; Ringer du hem eller?
Skönis! hahaha, även om det kanske var såp att inte sa det högt utan sa det till dig senare? :O
Skämtet går ut på att "haj" och "high" uttalas likadant och en haj som går i skolan går därför på "hajschool" dvs. "highschool", den amerikanska motsvarigheten till våra svenska gymnasium.
Jag kan inte riktigt hajja att folk kan ha så jävla svårt att hajja ett skämt som du har!