Den andre: åååå vad jag är mätt! Jag:Jasså, hur lång var du? Annars rekommenderas att alltid svara -Äru? eller -Skaru? när nån kallar en nåt eller ber en göra nåt. Kan krossa kärleken i vilken relation som helst.
hahaha!! underbar humor. tänk om man skulle hitta en sån karl och som dessutom kan citera 'yrrol' i diverse olämpliga situationer. "skaru?"
Bondens son skulle gifta sig. Sonen frågar sin far dagen innan bröllopet:
" Jag har hört att det är något speciellt man ska göra på bröllopsnatten med sin hustru, men jag vet inte hur man gör det".
"Va? Vet du inte hur man gör det?!" Svarade bonden.
"Okej, såhär gör vi. Jag tar in på rummet brevid och viskar till dig genom väggen hur du ska göra".
Dagen efter gifte sig sonen med sin hustru. När han skulle gå in på hotellet, råkade han kliva i en hundskit.
Väl inne i rummet lade sig det nygifta paret på sängen och klädde av sig nakna. Sonen utbröt plötsligt: "Fan vad det luktar skit!"
Bonden knackade i väggen och sa: "Vänd på henne, vänd på henne!"
Gäddmamman var ute och simmade i sjön med sina barn när hon plötsligt fick syn på en wobbler.
Hon kunde inte hålla sig och utbrister : Det var henne som er pappa smet iväg med förra året och aldrig kom tillbaka!