2007-08-18, 21:36
Medlem
storytellers avatar
Vet att låtlistan redan finns upplagd, men jag lyckas inte lista ut vilken låt som är vilken så jag frågar er om råd.

I filmen Transit Rapetape börjar det efter 44 minuter ett instrumentalt hiphopbeat. Frasen som upprepas hela tiden är "You are so... Oh yeah" eller nånting i den stilen. Det är bland andra UUK och CHA som kör panels när låten är.

Har rippat låten men måste veta vad den heter så jag kan leta upp den. Fantastiskt skönt beat.
Citera
2007-08-18, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Vet att låtlistan redan finns upplagd, men jag lyckas inte lista ut vilken låt som är vilken så jag frågar er om råd.

I filmen Transit Rapetape börjar det efter 44 minuter ett instrumentalt hiphopbeat. Frasen som upprepas hela tiden är "You are so... Oh yeah" eller nånting i den stilen. Det är bland andra UUK och CHA som kör panels när låten är.

Har rippat låten men måste veta vad den heter så jag kan leta upp den. Fantastiskt skönt beat.

dela med dig! jag kanske vet

OfT: vart kan jag tanka instrumentala beat?
Citera
2007-08-31, 19:52
Medlem
Har letat frenetiskt efter låten i Friendly fire 1's bonusmaterial. Den finns med när dom visar rull och i den absolut sista delen när Irok lirar throwup för gravis. Den som hjälper mig får allt jag äger, vilket är en camel fimp och en 7eleven tändare.
Citera
2007-09-02, 20:05
Medlem
vem har gjort låten i "Pure hate-just writing my name" där dom typ ropar pure hate i början, och vad heter den?
tack på förhand.
Citera
2007-09-02, 20:11
Medlem
Letar efter låten "Gangstarr-Who gots guns" Som är med i Stockholm live ner NSO NER kör. Någon som har låten som kanske kan skicka eller så?
Citera
2007-09-02, 20:48
Medlem
är ju cp jag, läsa nästa gång
Citera
2007-09-02, 20:55
Medlem
Låten när Dink och smir klottrar på state your name är instrumental version på The Notorious B.I.G. - [Born Again #03] Dead Wrong
Citera
2007-09-03, 23:25
Medlem
darknejziss avatar
p-huset Anna i malmö om ni har vägarna förbi. Där kan man måla hur mkt man vill när man vill
Citera
2007-09-03, 23:26
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darknejzis
p-huset Anna i malmö om ni har vägarna förbi. Där kan man måla hur mkt man vill när man vill
Tror du hamnat aningen fel
Citera
2007-09-04, 18:12
Medlem
quinns avatar
Vart och av vem hittar jag mer av sortens musik som spelas i denna video http://www.youtube.com/watch?v=yGeK_svQwYc&mode=related&search= ?
Citera
2007-09-04, 18:31
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quinn
Vart och av vem hittar jag mer av sortens musik som spelas i denna video http://www.youtube.com/watch?v=yGeK_svQwYc&mode=related&search= ?
Fan va jag stör mig på att folk byter ut "original" låtarna mot andra som inte passar inte för fem öre

Testa musikforumet?? Lär ju finnas bättre svar där..
Citera
2007-09-15, 15:39
Medlem
tack för DH 3 soundtracket!! har letat som en dåre efter det.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in