2007-02-13, 20:17
Medlem
Trills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnulaug
Hur kan man veta det om man inte har tillgång till Laidback?
För att Moderatorn skrev " Fortsätt i Laidback" när han låste.
2007-02-13, 20:40
Medlem
johnny_viciouss avatar
Det är förvånande att det ens tas upp. För mej (och de flesta andra i tråden, tack och lov) är det fullständigt självklart att om ett "diskussionsunderlag" finns i laidback så är det ju svart på vitt att den platsar just där och ingen annanstans. Exemplet med papperskorgen var helt klockrent!
2007-02-13, 20:55
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Hej,

Jag har en liten synpunkt på att trådar låses med hänvisning till att fortsätta diskussionerna i en tråd som finns i Laidback.

http://www.flashback.org/showthread.php?p=6310321#post6310321

Är det verkligen rätt att göra så? Det tycker inte jag! Moderatorer bör inte hänvisa till trådar som alla användare inte kommer åt. Jag har sett exempel på detta tidigare.

Det är ungefär som att låsa en tråd i Flashback-forumet med hänvisning att det har diskuterats i Outlaw.

Tre olika medlemmar kopplade till tråden i Laidback och det var den första jag tänkte på när jag läste inlägget också.

Du fick adressen, när du inte kunde komma dit stod det väl förmodligen att du inte hade access till det forumet eller liknande?

Det är visserligen ingen större fråga för mig, jag kan gärna lägga till "vi fortsätter i ovanstående laidbacktråd" eller dylikt om det får dig att sova bättre om kvällarna
2007-02-13, 21:01
Medlem
Gunnulaugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Tre olika medlemmar kopplade till tråden i Laidback och det var den första jag tänkte på när jag läste inlägget också.

Du fick adressen, när du inte kunde komma dit stod det väl förmodligen att du inte hade access till det forumet eller liknande?

Det är visserligen ingen större fråga för mig, jag kan gärna lägga till "vi fortsätter i ovanstående laidbacktråd" eller dylikt om det får dig att sova bättre om kvällarna

Det enda jag tyckte var lustigt var att man hänvisar till en stängd forumdel.
2007-02-13, 21:02
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Det enda jag tyckte var lustigt var att man hänvisar till en stängd forumdel.

Den är inte stängd, den är i allra högsta grad öppen om du varit medlem i sex månader och har 100 inlägg.
2007-02-13, 21:27
Medlem
Gunnulaugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Den är inte stängd, den är i allra högsta grad öppen om du varit medlem i sex månader och har 100 inlägg.

"om"...

Tråd låst!
2007-02-13, 22:04
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
"om"...

Tråd låst!
allt går att söka efter, tex vad laidback är och har du problem emd hur en moderator formulerar sig så kan du ta det i pm.

Tråd låst.

Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in