Citat:
Ursprungligen postat av din_kompis
Har arbetat inom psykiatrin och kan verkligen rekomendera ECT-behandling, det är iallafall ingenting man behöver oroa sig över.
Av det jag har sett så är ECT-behandling förvånansvärt effektivt
Du snackar skit. kan sätta båda mina armar på att jag är skadad av ECT. Du därimot har bara erfarenhet från psykiatrin och jag har Själv blivit utsatt för den potentiellt skadliga ECT:n och blivit som jag skrev tidigare Skadad . Varför skulle jag skriva så tror Du om den inte är har skadat mig? Pengar och skadestånd att hämta? Nej , inte en chans. Uppmärksamhet? Nej, jag tycker inte om uppmärksamhet utan vill egentligen flyta runt i bakgrunden nästintill obemärkt.
Sitter på första parkett och vill hjälpa människor så dom slipper bli skadade och få ett rent helvet efteråt? Ja!!
Nu kanske någon inte genomgår en ECT-behandling utifrån vad jag har skrivit som kanske skulle ha blivit hjälpt men jag kan inte ljuga om hur det har blivit för Mig. Jag kan inte sitta tyst och hålla med alla förespråkarna som inte lyssnar ett dugg utan känner mig manad att tala om vad mina erfarenheter är och att jag till 100% säkerhet har stora nedsättningar på minnet, ordminnet, stavningsförmågan,utal, depression samt tankeförmåga. Nu biter inte ens Ssri:n längre mot depressionen som den fungerade hyffsat emot.
Sluta vara så tjurskalliga!