Citat:
Ursprungligen postat av axelcarling
Sieg heil för fan, antingen är man nazist eller inte....
Är man inte mer nazist om man försvarar etablerandet av en naziliknande kultur i Sverige (Islam), ...som jag får en känsla av att du gör om man läser mellan raderna i ditt välartade språk ?