2010-09-21, 20:05
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knackback
Det fanns en gång då jag gillade och uppskattade dina åsikter och inlägg.
Vad har hänt?

Har du sällat dig till 13-18-åringarna nu som älskar SD utan att veta vad de står för?

Polis?

Det här är ju ingen politiktråd. Jag konstaterar bara att Åkesson inte bär ett tvättäkta y-namn. Vidare invänder jag mot påståendet att alla som har ett y-namn är kriminella, detta genom att anföra exempelnamnet "Tommy". Detta namn är lika vanligt bland poliser som bland tjuvar. Det inser du nog också om du tänker efter.

Jag är fortfarande över 18 och lär aldrig mer bli yngre.
Citera
2010-09-21, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Det här är ju ingen politiktråd. Jag konstaterar bara att Åkesson inte bär ett tvättäkta y-namn. Vidare invänder jag mot påståendet att alla som har ett y-namn är kriminella, detta genom att anföra exempelnamnet "Tommy". Detta namn är lika vanligt bland poliser som bland tjuvar. Det inser du nog också om du tänker efter.

Jag är fortfarande över 18 och lär aldrig mer bli yngre.

Tommie, Tommy...
Tja, du har nog rätt, det är en viss skillnad.
IE är sjukare än Y, verkar det som.

Men det lär visa sig när han blir utvisad pga sina politiska åsikter.

Vad ska vi säga till honom när han mår dåligt och vill komma hem igen?
NEJ, tycker jag är rätt bra.
Det skulle han ju själv sagt.
Vad tycker du?
Citera
2010-09-22, 18:00
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janniboy
Hur lång tid tar det innan Åkesson blir mördad/brutalt misshandlad?

Känns som majoriteten av mina vänner på facebook är upprörda, någon mindre vettig liten pojk lär väll snart skrida till verket..
Han har väl SÄPO vakter urnt sig hela tiden nu.

Han är ju inte göra som Palme och Lindh och skicka hem dom.

Angående hans vikt så har han ju vart rätt smal senaste två åren.
Senast redigerad av volvo 240 2010-09-22 kl. 18:05.
Citera
2010-09-23, 15:13
Medlem
Draedons avatar
Det här kan väl inte vara den riktiga Jimmie Åkesson? http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000687085908&ref=search

Vad säger lagen om att utge sig för att vara någon annan?
Citera
2010-09-23, 18:36
Medlem
Arne Bajses avatar
Står inget på wikipedia om Bråkessons utbildning, är han statsvetare? eller han han bara gått juridisk introduktionskurs likt Jannicke Björling? Har han jobbat på bank eller på bensinmacken?

Hur pass intelligent är han?, hur många Jimmie är intelligenta? Varför heter han inte Carl eller Erik?

flickvän? bög ?
Citera
2010-09-23, 20:23
Medlem
Han har en flickvän Louise Erixon född 1989, skiljer 10 år mellan dom.
Men tycker nog att han har mer kapacitet för att skaffa sig en flickvän som är något äldre än den har har, hon verkar inte vara med i matchen nånstans. men vad vet jag hon kanske är snäll och hon ser ju söt ut, men Jimmie hade jag nog tänkt mig skulle vilja ha en flickvän med mer intellekt?
http://www.youtube.com/watch?v=gc6s6myZF5I
Men ok jag hade inte låtit henne tjata

Förövrigt så skulle jag vara tacksam om det fanns någon som helst info om att Jimmie skulle ha några nazi sympatier eller ha något emot invandrare?

Min åsikt är att Jimmie åkesson är en lugn och respektabel person som jag tror på och han har en given plats i riksdagen, hoppas att det förblir så.
Citera
2010-09-23, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gramsen
Han har en flickvän Louise Erixon född 1989

O jävlar, trodde hon var sen 70-talist eller tidig 80-talist. I Jimmies ålder ungefär. Fan vad gammal man känner sig när en brud som är 5 år yngre än en själv ser så sleten ut.
Citera
2010-09-23, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!
O jävlar, trodde hon var sen 70-talist eller tidig 80-talist. I Jimmies ålder ungefär. Fan vad gammal man känner sig när en brud som är 5 år yngre än en själv ser så sleten ut.

Finns en tråd om hans flickvän här.
https://www.flashback.org/t1279843
Citera
2010-09-23, 21:09
Medlem
volvo 240s avatar
Så nu är flashbacks moralister här med?

Vad spelar det för roll om hon 'r 11 år yngre, så länge hon är över 18?

Dock är jag nyfiken på hur Åkessons förra sambo såg ut. Aldrig sett henne nånstans, tydligen syster till Mattias Karlsson som är pressekreterare.

Erixon är dotter till riksdagsledamot Margareta Sandtedt.
Citera
2010-09-23, 21:33
Medlem
Arne Bajses avatar
Bråkesson är vältalig, men så fruktansvärt intetsägande, han kan i stort sett inte svara på nånting annat än frågor om invandringen.

Bråkesson ser ut som en förvuxen skolpojke, jämför honom med Reinfeldt som ger ett mycket vuxnare och intelligentare intryck.
Citera
2010-09-23, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gramsen
Han har en flickvän Louise Erixon född 1989, skiljer 10 år mellan dom.

Hon verkar vara en bitchig brud med hårda nypor som säkert passar en ledare som Åkesson.
http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/1.1032678-sd-politiker-drojde-med-skadestand-efter-misshandel
Citera
2010-09-23, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Bråkesson är vältalig, men så fruktansvärt intetsägande, han kan i stort sett inte svara på nånting annat än frågor om invandringen.

Bråkesson ser ut som en förvuxen skolpojke, jämför honom med Reinfeldt som ger ett mycket vuxnare och intelligentare intryck.

Reinfeldt och Åkesson har ju helt olika erfarenheter inom politiken.
Åkesson har ju betydligt fler väljare med tanke på hur kort tid han varit i ett relativt UPPSTYRT parti. Reinfeldt hade ju redan väljare och ett stabiliserat parti när han gav sig in i politiken.
Så isf har ju Åkesson åstadkommit betydligt mer med tanke på att han börjat ifrån noll och med det motståndet han har redan ifrån starten.

Hoppas verkligen att Åkesson pallar trycket och fortsätter sin livstid på detta han gör så ofantligt bra.
Men det tror jag att han och SD gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in