2024-03-14, 06:03
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BleakHouse
Matilda eller Erixzon?

Erixzon har ju sämst hy i hela Sverige.
Erixzon. Hade hon? Det kan jag inte minnas - men det var ju ganska mörkt den där kvällen när vi träffades..
Citera
2024-03-14, 08:55
Medlem
volvo 240s avatar
Ålderskillnaden är ju inget problem. Inte när båda är vuxna. Var 14 år mellan mina föräldrar och de var tillsammans i 12 år innan de skaffade mig som ett planerat barn. Bråkade i princip aldrig etc.

Däremot så är ju Åkessons otrohetsaffärer en stor varningsflagg. Och hur har han det med spelandet nuförtiden?
Citera
2024-03-14, 09:04
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Kan man plocka bort tatueringar? Annars får Matilda köra med långärmat om hon blir medbjuden på någon finare middag.
Vadå? Har hon några direkt olämpliga tatueringar?
Citera
2024-03-14, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evendock
Den halvan av befolkningen som ogillar honom dricker inte alkohol

Jag är etnisk Svensk, vitare än vitast och jag gillar inte Jimmy, dricker inte så mycket men är inte muslim. Jag tror det finns fler svenskar som inte gillar honom än just muslimer och invandrare, eller jag vet då jag är en av dem.

Det är bara vi som tycker att män i Hugo Boss kostym inte var assköna människor på 40-talet.

Vi vill inte ha den skiten i Sverige.

Alla ni som röstar på SD, hur tänker ni egentligen kring invandringen när det gäller arbetskraft? Visst det är inte samma arbetskraftsinvandring som på 80 och 90-talet men ändå.

Nu har regering höjt självförsörjningskravet till runt 27000 kr/månad tror jag.

De jobb som betalar mindre än detta är ju sånt som Jimmys väljare får arbeta med helt enkelt när vi inte har kvar våra invandrare, ni kommer städa toaletter, jobba på mc donalds och kör fodoora eller uber.
Citera
2024-03-14, 10:11
Medlem
volvo 240s avatar
Så Åkesson har gått och blivit tjock igen? Senast jag såg honom (2012) så var han riktigt smärt. 2005 när han tillträdde var han ju ganska tjock men måste ha tränat som fan. Vad kan hans viktuppgång bero p??
Citera
2024-03-14, 10:13
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rsl1
Jag är etnisk Svensk, vitare än vitast och jag gillar inte Jimmy, dricker inte så mycket men är inte muslim. Jag tror det finns fler svenskar som inte gillar honom än just muslimer och invandrare, eller jag vet då jag är en av dem.

Det är bara vi som tycker att män i Hugo Boss kostym inte var assköna människor på 40-talet.

Vi vill inte ha den skiten i Sverige.

Alla ni som röstar på SD, hur tänker ni egentligen kring invandringen när det gäller arbetskraft? Visst det är inte samma arbetskraftsinvandring som på 80 och 90-talet men ändå.

Nu har regering höjt självförsörjningskravet till runt 27000 kr/månad tror jag.

De jobb som betalar mindre än detta är ju sånt som Jimmys väljare får arbeta med helt enkelt när vi inte har kvar våra invandrare, ni kommer städa toaletter, jobba på mc donalds och kör fodoora eller uber.

Jag tror ungdomar och robotar kan ta de enklare jobben. Det är mest folk på vänsterkanten som låtsas att SD är nazister. Invandrare är ofta positiva till Jimmy i min erfarenhet.
Citera
2024-03-14, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Så Åkesson har gått och blivit tjock igen? Senast jag såg honom (2012) så var han riktigt smärt. 2005 när han tillträdde var han ju ganska tjock men måste ha tränat som fan. Vad kan hans viktuppgång bero p??

Pizza och öl
Citera
2024-03-14, 11:29
Medlem
Citat:
Han friade på en Finlandsfärja, snacka om WT

Campingsäsongen har väl inte kommit igång ännu.
Citera
2024-03-14, 11:56
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Han friade på en Finlandsfärja, snacka om WT

På bröllopsresan bär det av till GEKÅS i Ullared.
Citera
2024-03-14, 12:02
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240

Psykisk ohälsa, kanske till följd av medicinering. JÅ är en väldigt rädd och labil människa.
Citera
2024-03-14, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Psykisk ohälsa, kanske till följd av medicinering. JÅ är en väldigt rädd och labil människa.
Som man känner sig själv känner man andra.
Citera
2024-03-14, 12:06
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Som man känner sig själv känner man andra.

Yes, mitt förflutna med psykisk ohälsa gör att jag kan spotta det på mils avstånd så trust me on this one.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in