2007-02-04, 18:41
Medlem
Lord_Trenchcoats avatar
Beror ju på vad det är för en present. Ett kort lär ju hamna i en byrålåda (nr 4) då jag inte gillar kort. Du kan nog läsa in lite vad han tyckte om presenten i vad han gör med den. Ett kort kanske blev kastat av den enkla anledningen att han inte gillar kort, och kände att du inte känner honom så väl som han skulle vlija. Så lägg ner lite tanke i vad du ger bort, det räcker inte med att den är gullig, den måste han nåt med honom att göra, t.ex om du vill köpa ett gosedjur, köp ett djur du vet att han tycker om eller identifierar sig med. På så sätt visar du känner honom, vilket alltid är uppskattat.

Rent allmänt skulle jag gå¨på alternativ 1, jag är tillräckligt säker i min mansroll för att inte ha några problem med att vara lite gullig ibland. Dessutom är det ett utmärkt sätt att visa att man bryr sig.
Citera
2007-02-04, 22:29
Medlem
Fat Lucky SOBs avatar
Fåniga presenter har man undanstoppat någonstans och sen om man är mesig så kanske man tar fram dom om bruden kommer på besök
Det är väl bara att säga som det är, gillar man inte nallar so what?!
Kan väl lika bra ge en puss på kinden och ett litet kort där det står "Jag älskar dig" eller whatever.. Funkar nästan bättre
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in