2009-05-22, 14:20
Medlem
SweetAsss avatar
Lite illamående nu. Satte i mig en hel Bohemian raspberry- guud så den var god. Första gången jag smakar den.
Citera
2009-05-22, 15:48
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Lite illamående nu. Satte i mig en hel Bohemian raspberry- guud så den var god. Första gången jag smakar den.
Jag själv tänker nog inte smaka den, då jag knappt är förtjust i hallon. Men det är synd, då den ser rätt god ut.
Citera
2009-05-22, 15:50
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Jag själv tänker nog inte smaka den, då jag knappt är förtjust i hallon. Men det är synd, då den ser rätt god ut.

Skojar du? Den är ju godast! Och gillar du den inte kan du alltid posta över den till mig...
Citera
2009-05-22, 15:53
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Skojar du? Den är ju godast! Och gillar du den inte kan du alltid posta över den till mig...
Men jag tänker inte köpa den, så du får ingen post av mig. Men om jag nu nån gång skulle råka köpa den, så får du den!
Citera
2009-05-22, 16:08
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Men jag tänker inte köpa den, så du får ingen post av mig. Men om jag nu nån gång skulle råka köpa den, så får du den!

Tack tack tack! Den är såå jävla god
Citera
2009-05-22, 20:41
Medlem
movieboys avatar
Vet nån vart det går att köpa Ben & Jerry kul glass i Göteborg? Ska nämligen dit imorgon, och efter Liseberg kanske jag hinner med en B&J på stan

Idag köpte jag 2 st B&J, en Vanila Toffe Crunch och en Chocolate Macadamia.
Båda är nya för mig så det ska bli kul smaka nåt nytt.
Citera
2009-05-22, 20:54
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av movieboy
Vet nån vart det går att köpa Ben & Jerry kul glass i Göteborg? Ska nämligen dit imorgon, och efter Liseberg kanske jag hinner med en B&J på stan

Idag köpte jag 2 st B&J, en Vanila Toffe Crunch och en Chocolate Macadamia.
Båda är nya för mig så det ska bli kul smaka nåt nytt.

Lisseberg har tydligen iaf en B&J bar har jag fått höra.. Om det var det du menade..
Citera
2009-05-22, 21:01
Medlem
flipsters avatar
Vanilla Toffee Crunch ikväll igen. Den här gången tvingades jag dela med mig att det goda
Citera
2009-05-22, 21:04
Medlem
A-Hs avatar
Känns som de här glassarna är rätt sönderhypade numera. Men jag kan erkänna att jag gillar deras "sandwich".
Citera
2009-05-22, 21:24
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Vanilla Toffee Crunch ikväll igen. Den här gången tvingades jag dela med mig att det goda

Jag hatar att dela godsaker med andra.
Citera
2009-05-22, 22:32
Medlem
movieboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Lisseberg har tydligen iaf en B&J bar har jag fått höra.. Om det var det du menade..
Ok, det visste jag inte. Bättre kan det inte bli, trodde att jag skulle behöva springa GBG runt för att hitta en B&J bar.

Tackar för info.
Citera
2009-05-22, 22:33
Medlem
Bohemian Raspberry är verkligen gudomlig. Ibland undrar man hur onyttig den är jämfört med annan glass? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in