2016-03-28, 15:47
Medlem
Scientologens avatar
Cinnamon Buns är vidrigt, vidrigt söt. Bra tanke, dåligt utförande.

Och den senaste S'wich Up var nog den värsta smaken någonsin, glassen är för helvete GRÅ! Och en massa smaklösa kakbitar i. Nej tvi vale.

Min favorit är för övrigt Karamel Sutra Core, oslagbar!
Citera
2016-03-28, 15:48
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scientologen
Cinnamon Buns är vidrigt, vidrigt söt. Bra tanke, dåligt utförande.
Tycker problemet generellt med B & J är att man lastar på med alldeles för mycket socker.
Citera
2016-03-28, 17:16
Medlem
Perfect10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Bara massa kakor, kakor och kakor. Kan de inte släppa nån fruktig smak? Finns ju flera goda i Usa.

Cherry Garcia! Brutalt god men verkar bara finnas hos glassvagnarna.
Citera
2016-04-06, 22:07
Medlem
Fojoss avatar
Så jävla överreklamerad. Hade varit okej om man hade satt ner priset till hälften utav nuvarande (efter prisnedgång är den fortfarande dyrare än de flesta andra, utan någon större skillnad i kvalité), men nu blir det samma skräp som Apples produkter (du köper märket).
Citera
2016-04-08, 16:51
Medlem
Sinraths avatar
Dom jävlarna har tagit bort "New York Super Fudge Chunk" från alla butiker i min närhet precis nyligen!! Det står inte ens med på listan på deras frys längre. Minst 3 olika ställen har likadant.

Det var den ända B&J jag tyckte var värd pengarna. Finns ingenting som kommer i närheten. Nötter och chokladglass är gudomligt. Jag hoppas jag är ensam om att flera grejer av mitt favorit godis/snacks har försvunnit dom närmsta åren.
Citera
2016-04-08, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinrath
Dom jävlarna har tagit bort "New York Super Fudge Chunk" från alla butiker i min närhet precis nyligen!! Det står inte ens med på listan på deras frys längre. Minst 3 olika ställen har likadant.

Det var den ända B&J jag tyckte var värd pengarna. Finns ingenting som kommer i närheten. Nötter och chokladglass är gudomligt. Jag hoppas jag är ensam om att flera grejer av mitt favorit godis/snacks har försvunnit dom närmsta åren.

Testa den nya Swich up, finns både i bunke och som sandwich glass (25kr)
Citera
2016-04-11, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinrath

Gå till Lidl. De säljer motsvarande B&J-smaker fast i sitt eget märke Mcennedy som personligen smakar MINST lika gott som B&J och det bästa av allt; det kostar hälften så mycket d.v.s. 25 kr!

Smaken du är ute efter är deras Chocolate Fudge. Det innehåller exakt samma saker som New York Super Fudge Chunk
Citera
2016-04-13, 10:10
Medlem
Sinraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutasnusaNU
Testa den nya Swich up, finns både i bunke och som sandwich glass (25kr)

Kan vara värt ett prov, får kolla, tack.

Citat:
Ursprungligen postat av Niklas1993
Gå till Lidl. De säljer motsvarande B&J-smaker fast i sitt eget märke Mcennedy som personligen smakar MINST lika gott som B&J och det bästa av allt; det kostar hälften så mycket d.v.s. 25 kr!

Smaken du är ute efter är deras Chocolate Fudge. Det innehåller exakt samma saker som New York Super Fudge Chunk

Detta låter jue riktigt super, tack för tipset!
Citera
2016-04-13, 12:23
Medlem
cheb-khaleds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas1993

Jag gillar oxå Mcennedy glassen, äter inte glass ofta men om jag väl gör det av någon anledning är det den jag köper..
Citera
2016-04-14, 09:47
Medlem
Vilken av deras nyaste är godast? Så jävla dyra så får bli en av dom
Citera
2016-06-15, 20:50
Medlem
Tobias123s avatar
Vet någon vad som hände med sorbetsmakerna? Finns dem kvar?
Citera
2016-06-30, 14:42
Bannlyst
borde finnas mer med kex liknande, vill ha lite tort crunch liksom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in