2011-10-22, 20:57
Medlem
Njuter en B&J nu! Skål!
Citera
2011-10-22, 21:04
Medlem
Von.Larssons avatar
Finns fan inget som kommer i närheten av en B&J. Himmelskt goda! Synd att dom är så dyra bara.
Citera
2011-10-23, 00:27
Medlem
movieboys avatar
Half baked gick ner idag...igår Phish food.
Citera
2011-10-23, 01:05
Medlem
thefiremans avatar
ICAs försök till att skapa något liknande Ben & Jerry's är ett fatalt misslyckande. Spara en veckopeng till och köp originalet i stället.
Citera
2011-10-23, 23:04
Medlem
bartmens avatar
Varför denna jävla hysteri om ben & jerrys? Sitter och funderar på hur den smakar. Testat två smaker men anser den inte alls vara värd priset - köper 10/10 ggr lidlchokladglass som smakar precis likadant, fast säkerligen kostar minst 1/3 av vad B&J kostar och man får mer!

Tycker man betalar en hel förmögenhet för glass som inte alls får mig att gå i taket... Smakar som, ja... Glass?
Citera
2011-10-25, 21:46
Medlem
Coldbloods avatar
Alla pratar om denna sk "glass"... Köpte phish food (tror jag den heter), smakade inte särskilt gott. . Dyrt som fan också för en fattig student som jag.
Citera
2011-10-25, 21:52
Medlem
Gamblors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coldblood
Alla pratar om denna sk "glass"... Köpte phish food (tror jag den heter), smakade inte särskilt gott. . Dyrt som fan också för en fattig student som jag.

Det är för att du inte åt Chunky Monkey. Finns för lite bananglass som smakar god banan.
Citera
2011-10-30, 11:12
Medlem
movieboys avatar
5 burkar på 7 dagar, det är mitt person bästa. Känns som jag just nu är lite mättad.
Det blev följande smaker...
dag 1 Cookie Dough
dag 2 Phish Food
dag 4 Half Baked..(.dag 4 på kvällen) Nordic Water Peace
dag 7 Chocolate Fudge Brownie

Jag hade även köpt en Baked alaska, den fick min dotter äta upp..min kropp var just då lite mättad

Nästa gång blir det Cherry Garcia.
Senast redigerad av movieboy 2011-10-30 kl. 11:17.
Citera
2011-10-30, 11:44
Medlem
Adversariuss avatar
Bästa glass man kan komma över. Problemen är bara dels priset och dels att det är alldeles för mycket glass och för lite godis/tillbehör i. Det borde vara 50/50. Favoriterna är Cherry Garcia, Chocolate Fudge Brownie(med chokladsås, aahh), samt Phish Food och Half Baked som skulle vara fan så mycket godare om det var mer marshmallowsmet respektive kakdeg i dem.
Citera
2011-10-30, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bartmen
Varför denna jävla hysteri om ben & jerrys? Sitter och funderar på hur den smakar. Testat två smaker men anser den inte alls vara värd priset - köper 10/10 ggr lidlchokladglass som smakar precis likadant, fast säkerligen kostar minst 1/3 av vad B&J kostar och man får mer!

Tycker man betalar en hel förmögenhet för glass som inte alls får mig att gå i taket... Smakar som, ja... Glass?
Håller med, smakar inget speciellt, överhypade skit.
En fråga dock, vad smakar Phish food?
Citera
2011-10-30, 23:39
Medlem
movieboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyx-
Håller med, smakar inget speciellt, överhypade skit.
En fråga dock, vad smakar Phish food?
Tycker du ska köpa den, kanske är just den som får dig att inse att B&J är ditt kall i livet. Jag kan tyvärr inte återge smaken, den måste upplevas. Men god är den, perfekt blandad! För mig var det Chunky Monkey som fick mig att avguda glassen...skulle jag beskriva den som god banan glass med choklad bananer i så låter väll inte det så häftigt. Nej, smaken är obeskrivlig! Låt dina smaklökar förklara för dig vad du får uppleva och njut! En Phish Food är aldrig fel.
Citera
2011-10-30, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av movieboy
Tycker du ska köpa den, kanske är just den som får dig att inse att B&J är ditt kall i livet. Jag kan tyvärr inte återge smaken, den måste upplevas. Men god är den, perfekt blandad! För mig var det Chunky Monkey som fick mig att avguda glassen...skulle jag beskriva den som god banan glass med choklad bananer i så låter väll inte det så häftigt. Nej, smaken är obeskrivlig! Låt dina smaklökar förklara för dig vad du får uppleva och njut! En Phish Food är aldrig fel.
Hur mycket kostar en burk (?) B&J?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in