2007-02-01, 22:39
Medlem
Fat Lucky SOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysk
Om man inte har fasta rutiner eller nått man absolute måste håla kvar vid hemma så är mitt förslag att sticka dra shappa flytta utomlands vad som helst. Kanske ganska drastiskt men det är bra. Nu var inte mitt case så men jag var bara trött på småstadslivet så drog till oslo. Man får helt nya perspektiv på saker o ting och märker då att det är verkligen inte så illa som man trodde. Alltid värre att gå runt o nöta på samma ställe somman gjort altl det där med hon som var så underbar

Jo sticker ut i Europa till sommaren, men kommer tillbaka efter några månader igen tror jag. Förhoppningsvis kommer saknaden försvunnit då
Tack för alla svar!
Citera
2007-02-02, 01:43
Medlem
Kändes skönt att läsa att andra faktiskt har samma problem som jag. Hade själv ett förhållande som varade i 1,5 år, men blev slut i september i.o.m. att jag skulle till Dublin för att plugga. Det skulle blivit slut ändå fast jag inte dragit, men det föll som ganska bra in just då.

Nu, nästan ett halvår senare, tänker jag fortfarande mkt på henne. När vi ses så VILL jag alltid göra någonting mer än att bara ge henne en kram, men inser själv att det skulle bara bli fel. Det känns även jobbigt o se / höra att hon har en date i helgen, och ännu värre att hon drog hem med nån kille efter krogen.
Fast, nu när jag ser att det faktiskt är naturligt att inte komma över sitt / sina ex så fort, känns det mycket bättre. Dock kommer jag nog alltid att tycka om henne på ett speciellt sätt, då hon faktiskt är en väldigt underbar människa.

...fast om jag ska vara ärlig, så ska jag försöka trycka henne nästa vecka :P usch vilken hemsk människa jag är.
Citera
2007-02-02, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaaaaliz
Kändes skönt att läsa att andra faktiskt har samma problem som jag. Hade själv ett förhållande som varade i 1,5 år, men blev slut i september i.o.m. att jag skulle till Dublin för att plugga. Det skulle blivit slut ändå fast jag inte dragit, men det föll som ganska bra in just då.

Nu, nästan ett halvår senare, tänker jag fortfarande mkt på henne. När vi ses så VILL jag alltid göra någonting mer än att bara ge henne en kram, men inser själv att det skulle bara bli fel. Det känns även jobbigt o se / höra att hon har en date i helgen, och ännu värre att hon drog hem med nån kille efter krogen.
Fast, nu när jag ser att det faktiskt är naturligt att inte komma över sitt / sina ex så fort, känns det mycket bättre. Dock kommer jag nog alltid att tycka om henne på ett speciellt sätt, då hon faktiskt är en väldigt underbar människa.

...fast om jag ska vara ärlig, så ska jag försöka trycka henne nästa vecka :P usch vilken hemsk människa jag är.

Ha Ha såg nästan et par hundögon ett tag där tills hornen växte fram sista raden där.
Det jag har lärt mig om ex och som jag gjort klart för dom r att det sista jag vill höra, även om jag vet om det, är att hon drar hem ex eller att hon ska på dejt. Att vara kompis med sitt ex är bullshit..det är alltid så att man sätter på varandra ända tills nån blir sårad sen är man fiender sen hörs man inte på svin länge sen springer anpåvarandra o då har förhoppningsvis nån fått partner så blir dennes partner svin sur för man blitt polare utan känslor men de ffattar ju inte denna..sen blir alla kompisar då båda fått partner.......så skulle det vara i e underbar värld iaf...hade
Citera
2007-02-02, 16:04
Medlem
Fat Lucky SOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaaaaliz

Niiice! hehe
Man bangar ju aldrig på ett ex.. Det bara är så
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här