Flashback bygger pepparkakshus!
2007-02-26, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BodyElectric
Nån som vet vem tjejen är som spelade Herngrens date i senaste avsnittet?

http://www.flashback.org/showthread.php?t=450597
Citera
2007-02-26, 15:41
Medlem
BodyElectrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
http://www.flashback.org/showthread.php?t=450597

Tack!
Men borde inte den tråden legat här tro?
Citera
2007-03-04, 14:00
Medlem
Ännu ett bevis på TV4 bottenkvalitet. Har kvaliteprogrammmet flyttat till betalkanalerna eller är det lika illa där?
Citera
2007-03-05, 18:03
Medlem
ensiferums avatar
En del mycket underhållande, en del mycket tråkigt.

Örjan och snubben som tar självmord är helt klart favoriter , ( särsilt när han slår iväg kärringens käpp med en golfklubba) sen är rekordtjejen bara otroligt tråkig och töntig.

Hela böggrejjen är kul för att det är Herngren, men annars lite småbarnlisgt och sissela kyle är allmänt rolig som sin terrorkärringroll.

Helt ok serie

Skippa fildelningstjötet i fortsättningen eller ta det i Fildelningsforumet.
/Mod
Citera
2007-03-16, 21:43
Medlem
Någon som tittar nu?
Jag kanske har dålig humor, men jag tycker det mesta är fantastiskt roligt och Örjan är GRYM !
Citera
2007-03-16, 22:04
Medlem
Greve Hamiltons avatar
Örjan och hans standup var bra, liksom hans tröja. Nästan så att man vill ha en sådan, synd bara att man kommer tas för ett "Hjälp"-fan. Kanske ska trycka upp "Jag hatar Anna Book", istället.
Citera
2007-03-16, 22:14
Medlem
Trumpeters avatar
Har sett det till och från och det är oerhört ojämn kvalitet.

Stand-up grejen var rolig.
Citera
2007-03-16, 23:48
Medlem
Jag skrattade så jag fick ont i magen när Glans skulle försöka dränka sig själv med hjälp av tyngder på huvudet. Papphammarstuk men mycket roligare.
Citera
2007-03-17, 00:29
Medlem
Cineastens avatar
Jag kan hålla med om att det håller oerhört ojämn kvalité. Tjejen som försöker sig på alla löjliga rekord är enbart jobbig och inte ett dugg rolig. Henne borde de inte tagit med överhuvudtaget.
Citera
2007-03-17, 00:43
Bannlyst
Skippa Robert Gustavsson - hur tänkte dom när dom skapade den rollen? Finns det någon som garvar åt hans stammande efter några avsnitt?

För övrigt helt godkänt tycker jag. Extra plus för Rheborg som mannen med aggressionsproblem.
Citera
2007-03-17, 01:09
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cruelstein
Skippa Robert Gustavsson - hur tänkte dom när dom skapade den rollen? Finns det någon som garvar åt hans stammande efter några avsnitt?

För övrigt helt godkänt tycker jag. Extra plus för Rheborg som mannen med aggressionsproblem.
I förra avsnittet tyckte jag "Papa" var sjukt bra. När han satt i terapeutstolen med fötterna på bordet och låtsades prata med en patient. "Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!" osv. Annars har han varit rätt tråkig i den rollen.
Citera
2007-03-23, 08:49
Medlem
Johan Rheborg är helt klart bäst i sin roll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här