2007-01-23, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
Någon har gått in och ändrat lösenord på hotmailen och msn, och jag hade några lösenorder åså där, hur fixar jag detta nu? OBS! Jag har glömt min hemliga fråga..hjälp någon?
Kontakta din internetleverantör. Om inte de kan hjälpa dig så tycker jag att du ska anmäla till polisen att någon har hackat sig in på din hotmail
Citera
2007-01-23, 23:17
Medlem
Errkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
Någon har gått in och ändrat lösenord på hotmailen och msn, och jag hade några lösenorder åså där, hur fixar jag detta nu? OBS! Jag har glömt min hemliga fråga..hjälp någon?

antingen skickar du ett brev "typ felanmällan" till hotmail.. lr så ringer du till microsoft för det är dom som har hand om hotmail !!! säger du som det är till dom i telefon så får du tillbaka din mail! har hänt mej !! bara ringa så fixar allt sig !!!
Citera
2007-01-24, 17:03
Bannlyst
Du kan få tillbaka ditt konto. dock krävs ganska mycket uppgifter. Dels namn och dylikt som du använde när du registrerade dig. IP-adress som använt när du har använt msn.... om du har tur så kan du få tillbaka kontot
Citera
2007-01-24, 17:11
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khamel
Kan ju faktiskt vara så att man med en polisanmälan kan få tillbaka sitt konto eller något liknande. Det kan ju i alla fall vara värt ett försök. I alla fall skulle då jag bli väldigt bekymmrad om jag blev av med mitt epostkonto. Iofs omöjligt för mig då jag äger min domän själv men i annat fall väldigt besvärande.

Om du tror att det är omöjligt så tror jag du ska läsa på lite.
Det är inte omöjligt, bara lite svårare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in