2009-11-19, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-Pulse
Förklara paltkoma.
Överfull, sprängmätt, thanksgiving belly.
Citera
2009-11-19, 21:12
Medlem
Saypayaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kottfras
+2 ! Det ordet ska jag lägga på minnet! Visst är det gott med en snus när man sitter i paltkoma . Helst en Skruf Stark Lös
Citera
2009-11-19, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kottfras

Då håller jag definitivt med, det är det sanna ögonblicket att ta en snus. Livsnjutning helt enkelt.
Citera
2009-11-24, 02:33
Medlem
Teknistmajjans avatar
Gott.

Tycker det ofta är skön att ta en snus, helst hela tiden men nu var det inte frågan.

Morgonen just efter kaffet eller efter middagen. Precis innan man kränger i sig första bärsen med kan vara kalas.
Citera
2009-11-24, 03:03
Medlem
Hoppiss avatar
På morgonen efter kaffet
Citera
2009-11-24, 13:53
Medlem
mankinds avatar
Måste lägga till en sak som jag inte nämnde i mitt tidigare inlägg i tråden, faan va gott det här att kombinera lök tillsammans med snus, helt obeskrivligt enligt mig. Kom och tänka på det, bara under de senaste dagarna. Och eftersom lök smaken aldrig lämnar käften så blir snusandet under hela dagen något alldeles extra!
Citera
2009-11-25, 00:27
Medlem
Ace19s avatar
Är inte fast än men snus efter gymmet é rätt gött
Citera
2009-11-25, 00:31
Medlem
Saypayaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mankind
Måste lägga till en sak som jag inte nämnde i mitt tidigare inlägg i tråden, faan va gott det här att kombinera lök tillsammans med snus, helt obeskrivligt enligt mig. Kom och tänka på det, bara under de senaste dagarna. Och eftersom lök smaken aldrig lämnar käften så blir snusandet under hela dagen något alldeles extra!
Det låter spännande! Ska prova i morgon

Citat:
Ursprungligen postat av Ace19
Är inte fast än men snus efter gymmet é rätt gött
Vänta bara . Kan hålla med om att det är jävligt gott när man tränat ut sig att ta en snus
Citera
2009-11-25, 00:35
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saypayaa
Kan hålla med om att det är jävligt gott när man tränat ut sig att ta en snus

Är ju ännu bättre att ha en prilla inne under ett hårt pass.
Citera
2009-11-25, 00:46
Medlem
Ace19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Är ju ännu bättre att ha en prilla inne under ett hårt pass.
Får testa det nån gång
Citera
2009-11-25, 00:46
Moderator
tobess avatar
Blir nog samma svar som från flera andra.

Dagens första snus på morgonen, när man är full (eller dricker öl öht) och slutligen efter en riktigt rejäl middag.

Måste jag välja mellan dom tre blir det nog det sista alternativet. Inget är så bra som att vara riktigt mätt och lägga sig ner i soffan och ta en prilla. Det som jag dock inte skulle klara mig utan är fyllesnusandet. Även om middagssnusen är bättre så klarar man sig, bara att stå ut tills blodsockernivån stabiliserat sig, men att supa utan snus är ett helvete
Citera
2009-11-25, 00:56
Medlem
efter en god middag så sitter prillan fint..Dock så förstår jag inte på mig alla som fyllesnusar,Tycker det är 100x skönare och ta en cigg istället för en snus vid det tillfället. Och givetvis får man inte glömma bort morgon/natt snusen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in