Helt klart på morgonen, direkt när man vaknar.. Ta en snus och snooza väckarklockan en sådär 20 minuter och bara känna hur nikotinet sprider sej i min abbsade kropp
Den första prillan på morgonen är helt underbar! Då har man varit utan nikotin under x antal timmar, och det första jag gör när jag vaknar är att lägga in en härlig prilla. Då har dan börjat..
Även en prilla efter maten sitter fint. Är man ute och festar så köper jag ibland ciggaretter istället, "feströkning".
Helt klart på morgonen, direkt när man vaknar.. Ta en snus och snooza väckarklockan en sådär 20 minuter och bara känna hur nikotinet sprider sej i min abbsade kropp
Det där måste jag pröva brukar alltid börja morgonen med en cigg sedan snus. låter jevligt nice o mysa i sängen med 2 st portion eller en fet bak
Hmm..svårt val..Jag skulle nog säga att efter en stadig frukost kan ingen hindra mig från att stoppa käften full med general..(helst efter tandborstning dessutom)
Det absolut bästa är när man dricker rödvin, med fördel någon riktigt besk sort. Smaksensationen som då upplevs är optimal. Vinets surhet i kombination med beskan från snuset gör att man nästan blir religös.
Gillar fan inte morgonsnusen alls, har ingen aning om varför ..
Tycker faktiskt snusen är som godast just efter man rökt en cigg sådär efterskolan eller under någon långrast. Och somsagt, eftermiddagsnusen slår ju aldrig fel heller =)