2008-09-06, 01:19
Medlem
Direkt på morgonen, fy fan så gott! En fet jävla grov - lös!
Citera
2008-09-07, 12:59
Medlem
Ri-Fas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sojren
Som topic säger.
Må ju säga att det är det traditionella eftermaten snusen och morgonsnusen. Men även på eftermiddagen när man bryggt sig en slät kopp java och sätter sig i en fåtölj framför teven : )

Har ni några andra tidpunkter eller tillfällen när ni tycker det är fint med en redig pris?

Morgonen är finfin sådär precis efter frullen annars kan man alltid köra den bästa, att hålla sig som fan typ halva dagen och ta en snus sådär runt 16 om man nu lyckas med detta är den EXTREMT mkt extra mkt godare =D
Citera
2008-09-07, 15:19
Medlem
avets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seloot
På fyllan.

Idiotsvar.
Citera
2008-09-07, 15:26
Medlem
Tullamores avatar
Efter en god måltid och till en kopp kaffe.
Citera
2008-09-07, 21:29
Medlem
General i götets avatar
Tog en förut direkt efter pizzan, o fy fan vad göttans det var!

Är ju faktiskt speciellt gött att ta en efter en mycket kryddstark måltid, likså efter en söt efterrätt.
Citera
2008-09-08, 15:40
Medlem
chieftains avatar
På morgonen tillsamans med dagens nyheter och en kopp kaffe. Värsta tillfället är nog på fyllan, jag föredrar cigaretter på fyllan eftersom prillan oftast blir så blaskig av öl.
Citera
2008-09-08, 15:41
Medlem
jerkuss avatar
I badet måste jag säga! I ett väldigt varmt badkar tillsammans med en kall öl. Skithärligt!
Citera
2008-09-08, 19:11
Medlem
wääuus avatar
Jag älskar denna tråden, man blir så sugen på att få den ultimata snuslättnaden. Jag tycker som så många andra; på morgonbussen, till kaffet eller efter en brakmåltid.
Citera
2008-09-08, 19:13
Medlem
tr9945s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sojren
Som topic säger.
Må ju säga att det är det traditionella eftermaten snusen och morgonsnusen. Men även på eftermiddagen när man bryggt sig en slät kopp java och sätter sig i en fåtölj framför teven : )

Har ni några andra tidpunkter eller tillfällen när ni tycker det är fint med en redig pris?

Morgonsnusen med kaffet , är super gott.
Citera
2008-09-08, 19:17
Medlem
General i götets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wääuu
Jag älskar denna tråden, man blir så sugen på att få den ultimata snuslättnaden.

Ja fyfan! Får gå o ta mig en nu, efter en rejäl omgång godis
Citera
2008-09-09, 22:46
Bannlyst
det är gott med en ''prés'' över huvudtaget ,
men om jag verkligen måste välja

så är det när man vaknar en måndag morgon sträcker sig efter snusdosan och den inte är där, självklart grips man av panik. kollar i kylen men ickesan icke.
och sen kommer ''the magic moment'' när man pallrat sig ner till den lokala kiosken och får en näst intill iskall Göteborgs Rapé och stoppar in den.

helt underbart
Citera
2008-09-12, 19:03
Medlem
berra12345s avatar
När fan som helst egentligen. Efter maten, i badkaret, när man känner sig oroad, när man känner sig nöjd. Snus får en allt som oftast på bättre humör i vilken situation man än befinner sig i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in