2007-01-26, 19:56
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clas_ohlsson
Vad händer då??
Citera
2007-01-26, 19:59
Medlem
lolita_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loria
Hm, pengar? Kanske inte var det som var frågan.. Mer; vad är det som gör att folk tänder på bajs? I mitt huvud så är det omöjligt att förstå.

nä men pengar är nog det rätta svaret, dom tänder säkert inte alls på det, men gör det för pengarnas skull endå
Citera
2007-01-26, 20:05
Medlem
lolita_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Vad händer? Jag vågar inte kolla!

det gör du alldeles rätt i, det där måste vara några av dom få grejer jag ångrat att jag gjort. fast jag stängde ner efter halva, men endå.

nu kommer inte jag kunna käka på flera dagar, men jag är väl en mes antar jag
Citera
2007-01-26, 20:09
Medlem
ramboes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolita_
nä men pengar är nog det rätta svaret, dom tänder säkert inte alls på det, men gör det för pengarnas skull endå

men "normal folket" som gör det i hemmet utan att filma det då? hur tänker dom ? skulle inte tro att det hade med pengar.. ;p

sedan så finns det väll folk som tänder på att se filmerna som folk producerar.. hur tänker dom små liven?
Citera
2007-01-26, 20:15
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolita_
det gör du alldeles rätt i, det där måste vara några av dom få grejer jag ångrat att jag gjort. fast jag stängde ner efter halva, men endå.

nu kommer inte jag kunna käka på flera dagar, men jag är väl en mes antar jag
Men berätta! Vad händer då??? Jag vill inte få mardrömmar av att kolla! (Synd att kräksmiley saknas, annars ligger den bra till hands här).
Citera
2007-01-27, 01:59
Medlem
MiniGangsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Men berätta! Vad händer då??? Jag vill inte få mardrömmar av att kolla! (Synd att kräksmiley saknas, annars ligger den bra till hands här).

Det är en kille med en tratt i munnen, och så är slangen som i kopplad i tratten typ avloppet på en toa, och sedan sätter sig en ung(ung och ung :P) tjej och börjar skita i toan så att allt skit åker ner i slangen och in i tratten, och han äter då upp skiten.
Citera
2007-01-27, 02:02
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniGangster
Det är en kille med en tratt i munnen, och så är slangen som i kopplad i tratten typ avloppet på en toa, och sedan sätter sig en ung(ung och ung :P) tjej och börjar skita i toan så att allt skit åker ner i slangen och in i tratten, och han äter då upp skiten.
ÅH FY!!!!!!!!!!!!
Citera
2007-01-27, 10:11
Medlem
eurd8ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ramboe
hur vanligt är det att folk tänder på att få en korv på bröst korgen? eller kort sagt hur tänker dom? vad ser personerna i det ? vad är det som gör dom upphetsade av bajs? kort sagt.

mhv ramboe

Hade analsex med en tjej en gång och vet inte vad som hände men när jag drog ur kuken så kom dt med massa avföring. Inte speciellt upphetsande. Blev akutlöp till toan o skälja av p studs sen leta fram var jag slängt brallorna sen dra därifrån fort som fan. men kan däremot kolla på porr på nätet med folk som skiterp å varann o extremare grejjer. Dubbelmoral i skallen på mej eller? Skallen har kanske svårt att uppfatta det irl,.. nån som har likandne upplevelse?
Citera
2007-01-27, 11:49
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eurd8k
Hade analsex med en tjej en gång och vet inte vad som hände men när jag drog ur kuken så kom dt med massa avföring. Inte speciellt upphetsande. Blev akutlöp till toan o skälja av p studs sen leta fram var jag slängt brallorna sen dra därifrån fort som fan. men kan däremot kolla på porr på nätet med folk som skiterp å varann o extremare grejjer. Dubbelmoral i skallen på mej eller? Skallen har kanske svårt att uppfatta det irl,.. nån som har likandne upplevelse?
Kom det en massa? Vaddå? Det liksom bara ploppade ur men massa när du drog ur den eller? Vad sa hon då när det hände?
Citera
2007-02-26, 17:54
Medlem
bloodfarmers avatar
*Bump*
Citera
2007-02-26, 18:37
Medlem
Tror det är själva förnedringen som är grejen de går igång på. För smaken kan de väl inte gilla?
I och för sig har jag själv kommit i kontakt med skitätare genom mitt vård-yrke.
Vissa gravt utvecklingsstörda och autistiska gillar att äta sin egen skit (och annat äckligt som hudkräm mm), så vissa kanske verkligen tycker det smakar gott...
Citera
2007-03-02, 17:00
Medlem
saken25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasrudin
Tror det är själva förnedringen som är grejen de går igång på. För smaken kan de väl inte gilla?
I och för sig har jag själv kommit i kontakt med skitätare genom mitt vård-yrke.
Vissa gravt utvecklingsstörda och autistiska gillar att äta sin egen skit (och annat äckligt som hudkräm mm), så vissa kanske verkligen tycker det smakar gott...

alla sortrers porr har sin skönhet i det hela
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in