2007-05-14, 09:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Danneman36
AVBRUTIT KUREN !!
Avbröt kuren i helgen då det inte känns helt 100 i armbågen/triceps fästet.
Tur att man kör på acetat osc, PCT start i morgon.
Så det blir till att "lalla" lite på gymmet nu under sommaren, mera cardio.
Kan vara nyttigt med vila/köra lättare.
Skit tråkigt nu när man verkligen ville ligga i på slutet. 6 veckor kvar.
Men men.
Återkommer med ny kur under september.

Tråkigt att höra, har följt din kur från början till slut :P
Hoppas du känner dig nöjd nog att dunka upp en billd iaf, skulle vara kul.
Lycka till med rehabb
//Mvh
Citera
2007-05-14, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danneman36
AVBRUTIT KUREN !!
Avbröt kuren i helgen då det inte känns helt 100 i armbågen/triceps fästet.
Tur att man kör på acetat osc, PCT start i morgon.
Så det blir till att "lalla" lite på gymmet nu under sommaren, mera cardio.
Kan vara nyttigt med vila/köra lättare.
Skit tråkigt nu när man verkligen ville ligga i på slutet. 6 veckor kvar.
Men men.
Återkommer med ny kur under september.

Jag tror att jag har / har haft en liknande skada i ena armbågen som det du beskriver, när det var som värst så hade jag en stor "knöl" som stack ut på insidan av armbågen och som gjorde ont bara man kollade på den... Kunde inte köra armar alls ett tag. Fick gå ned på friggolitvikter i en månad minst (närmare två) men nu är det mycket bättre. Känner mig nästan helt återställd. Så jag tror att vila är bästa medicinen mot såna skador. Hoppas det löser sig för dig med.
mvh AC
Citera
2007-05-14, 11:09
Medlem
chillionaires avatar
Jag har problem med mina armbagar med, men med fasten for underarms muskelaturen... JAg stretchar massor och tranar endast hogrepp 20 reps per set ungefar...

Lindar aven in armbagarna med gasbinda efter att ha smorjt dem med Deep Heat linement varje natt... har blivit lite battre men san har skit verkar ta lang tid.. har inte tranat ordentligt pa 2 manader (forutom ben da)..

Diclofenak hjalpte inte ett skit... korde i tre veckor..
Citera
2007-05-14, 11:23
Medlem
karlshamn_yes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire

Diclofenak hjalpte inte ett skit... korde i tre veckor..

Diklofenak är överskattat, käkat 3 om dagen i 3-4månader. Är först nu jag kan säga att det känns bra i muskeln igen.
Citera
2007-05-14, 12:01
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlshamn_ye
Diklofenak är överskattat, käkat 3 om dagen i 3-4månader. Är först nu jag kan säga att det känns bra i muskeln igen.

50mg eller?

Verkar ju vara ren skit, tragiskt att sjukvarden i stortsatt bara sattsar pa att bedova symptomen (det funkar ju inte ens med diklofenak), nar de i stallet borde fixa det som ligger bakom problemen, sa kommer kroppen laka sjalv.

Massage, stretching, varm/kall metoden for blodcirkulation.. det verkar vara det basta..
Citera
2007-05-14, 12:08
Medlem
karlshamn_yes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire
50mg eller?

Verkar ju vara ren skit, tragiskt att sjukvarden i stortsatt bara sattsar pa att bedova symptomen (det funkar ju inte ens med diklofenak), nar de i stallet borde fixa det som ligger bakom problemen, sa kommer kroppen laka sjalv.

Massage, stretching, varm/kall metoden for blodcirkulation.. det verkar vara det basta..

Antar att det var 50mg efter som maxdoseringen var 3tabletter.. Går ju inte riktigt ihop om det är 25mgtabletter då borde maxdoseringen var 6st. Ej möjlighet att kolla upp det nu.
Citera
2007-05-14, 12:29
Medlem
bra rapport, vill se efterbilden nu :P
Citera
2007-05-14, 12:30
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlshamn_ye
Antar att det var 50mg efter som maxdoseringen var 3tabletter.. Går ju inte riktigt ihop om det är 25mgtabletter då borde maxdoseringen var 6st. Ej möjlighet att kolla upp det nu.

Var nog antagligen 50 mg.. det brukar val lakarna skriva ut.

Laste nagonstans om att diklofenac kunde paverka proteinsyntesen negativt, vet du nagot om det? later ju hemskt i sa fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in