Citat:
Ursprungligen postat av Bobat
men nu är det faktist så att man ibland inte är så berörd om vad dom andra säger (iaf jag) utan bara vill veta om någon har gjort en quote på ens inlägg i ex en tråd då någon behöver hjälp av något slag då är inte jag så jävla brydd av vad någon annan har föreslagit utöver om någon har påpekat mitt förslag, finns massa andra exempel ! sen att du bara sitter och gnäller på andras förbättringsförslag i en del av ett forum som är spec ämnad för folk att posta förslag på förbättringar är väll mest bara tragiskt tycker jag ! hoppas du på bli admin/mod eller ?
Har jag antytt det? Vill bara framhålla FBs roll som diskussionsforum. Ett intresse av diskussioner borde väl inbegripa att man försöker bemöta andras argument eller är du bara intresserad av att säga ditt lite här och där och sen skita i att fullfölja några resonemang?
Sen var min avsikt inte primärt att, som du misstänker, gnälla över eventuella förbättringsförslag. Jag var mer brydd över din inställning till diskussioner då den kunde uppfattas som något skum...