2007-01-03, 21:51
Medlem
Jag har växt upp med att se på melodifestivalen. Det är lite corny men ändå något av en tradition. Nu på slutet har det ju dock blivit så att detta ska vara något slags böghögtid. Mark och Jonas ska vara med och dra sina skämt om hur de knullar varandra i röven och hur de vill sätta på vissa manliga artister eller snaska den manliga programledarens balle. Detta tycker jag inte är roligt för fem öre. Melodifestivalen är väl ändå tänkt att vara familjeunderhållning och då tycker jag att man ska slippa dessa rövknullarskämt. I rättvisans namn tycker jag också att Lena Ph och henns symboliska knullakt med ett mickstativ var ganska osmaklig. Man känner sig ju för fan obekväm med att se på melodifestivalen med sina päron när de ser ut på detta vis.

Nu kanske någon vill kalla mig homofob. Det är okej. Men grejjen är den att jag inte tycker det är något problem om Mark och Jonas drar sina skämt på någon klubb eller får någon program som sänds lite senare på kvällen. Däremot fattar jag inte varför de och andra bögar ska få förstöra ett program som så många ser på i Sverige. Melodifestivalen är väl trots allt en angelägenget också för småbarnsfamiljer och andra mer konservativa sällar som inte riktigt tycker att det passar sig att folk på bästa sändningstid stup i ett måste antyda att de suger balle eller vill ha kuk i rumpan. Vad tycker ni?
Citera
2007-01-03, 22:01
Medlem
BSOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobbyx
Vad tycker ni?

Rolig länk or gtfo.
Citera
2007-01-03, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BSO
Rolig länk or gtfo.

Var hittar man reglerna för en viss forumdel? Jag trodde man kunde diskutera humor här inne också.
Citera
2007-01-03, 22:52
Medlem
BSOs avatar
Citat:
Jag trodde man kunde diskutera humor här inne också.

Du kunde ju åtminstone ha gett oss lite konkret stoff att diskutera. Ett klipp med bögarnas rumpknullarhumor exempelvis.
Citera
2007-01-04, 00:20
Medlem
Citat:
Var hittar man reglerna för en viss forumdel? Jag trodde man kunde diskutera humor här inne också.

Jorå. Du ligger bättre till för en riktig diskussion, än alla dessa jävla youtube-filmer som skall postas dygnet runt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in