2000-06-30, 18:11
Hej!

Jag rökte min första brajja för några dar sen, mecka en halv femma i en joint och rökte med en polare..
Fast jag blev lite besviken på effekterna, jag tappa lite då och då känseln och kände inte igen folks röster m.m + att jag somnade ett antal gånger.
Nu undrar jag om nån vet ungefär hur mycket jag skulle behäva röka för att få hallisar? typ "flygande rosa elefanter"..
jag e 15 och 1,60 lång.. väger 50 kg
jaja.. orkar inte skriva mer

/ Johan
Citera
2000-06-30, 19:55
Medlem
Hallisar?

Om du är ute efter hallisar av typen rosa elefanter så är du nog inne på fel grejer, grabben. Varför inte prova LSD istället?

Förresten så borde du nog prova gräs istället för hasch, och dra inte i dig för mycket på en gång, då missar lätt poängen.

Cannabis är ingen jätteparty-drog, så du borde nog fundera på vilken effekt du vill uppnå innan du proppar i dig nåt nästa gång.

KRAM,
Johanna
Citera
2000-06-30, 20:50
Hallisar?

Inte för o va en moralkärring, men jag tycker att du ska vänta lite innan du börjar dra på för ofta, det är mycket antipropaganda mot cannabis, och det mesta är ren b-shit men jag tror iaf på att det är visst utvecklingshämmande, dvs vänta tills du är fullt utvecklad kroppsligt (typ 18-20 år). Om du skiter i detta, (skulle jag ha gjort i din ålder så jag klandrar dig inte), så tycker ändå att du ska ta det lite lugnt med rökat tills du har kommit upp lite i åldrarna, ta lite maja och ta't lugnt, men inte för ofta (OBS, jag anser samma sak om alkohol)!

Om du är ute efter hallisar så måste jag instämma med föregående skribent, du får inga hallisar av cannabis om du inte får tag i nåt supergräs, och det tycker jag du ska undvika innan du har blivit van vid röka, då är det bättre att du tar nåt annat, typ LSD eller svamp.
Citera
2000-06-30, 22:24
Hallisar?

Flugsvamp?
Citera
2000-07-01, 00:42
äldre konto (old)
Ej medlem
Hallisar?

Hahahahah inga hallisar på Hasch...Jag får dom varje dag... Skitgrymt! Rök 15g inom kortast möjligast så får du säkerligen hallisar!!!
Citera
2000-07-01, 02:59
Medlem
Hallisar?

...
Citera
2000-07-01, 14:53
Medlem
Hallisar?

Håller med om att du bör ta det lugnt,och när du skriver "halv femma" så utgår jag ifrön att du menar 0,5 gram och inte 5 gram för det är fruktansvärt mycket!
ca:0,3 gram bör räcka och tänk på att mecka ut det ordentligt att det skall bli en fet deg med tobaken och inte får bli små smulor vilket är lätt i början då man kan elda för lite på biten eller inte har lärt sig att knåda ihop det snabbt.

Peace!
Citera
2000-07-01, 16:14
Hallisar?

Har fått hallisar när jag bombade hasch men är inget jag rekommenderar. Tog aldelles för mycket (1g) och snetrippade..
Citera
2000-07-02, 11:06
Medlem
Hallisar?

Jag har upplevt vissa "visuella distorsioner" när jag rökt mitt hemodlade gräs, men inte med hasch...jag blir bara trött och grinig av sånt...
Citera
2000-07-02, 21:50
äldre konto (old)
Ej medlem
Hallisar?

Visst e det sjysst med hallisar, men jag måste nog göra dig besviken om du har tänkt dig att få det på hasch då får du nog testa nåt annat vilket jag inte rekommenderar med tanke på din ålder,

Det som jag tycker du ska göra e att en fin dag packa ner lite gott dol och gå ut i skogen du och några polare och klippa några fetingar och sedan bara flumma runt *bör testas*

Lycka till
Citera
2000-07-23, 08:21
Medlem
Hallisar?

Har varit i decennier i denna bransch dessvarre....har dock aldrig hort talas om någon frisk person som fått hallisar av hasch...inte ens nar en polare tuggade i 15 gr prima vara....men man vet ju aldrig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in