2007-10-28, 21:11
Medlem
Stones avatar
Grattis IFK och tack BP som sänkte DIF. AIK tar det nästa år.

Ralf Edström i radio:
"Se på fansen hur de stormar planen. Det där är ju farligt för publik och spelare."

Säger mannen som kör rattfull. Han är bara för mycket ibland.
Citera
2007-10-28, 21:16
Medlem
Muskedunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Jag har sagt det innan och jag säger det igen, Guldet är på väg hem till Göteborg, NU har det äntligen kommit hem.

Vilken känsla att vara med på ullevi och se vårt kära lag göra det inga andra lag klarade av i år, att ta hem guldet.

Tycker Brommapojkarna kunde fått vara kvar i allsvenskan, Djurgården är inte ett lag som hör hemma i Sveriges högsta liga, det har dom bevisat idag, fy fan va pinsamt, vilket skitlag, vilken dålig klass, måste vara pinsamt att vara Djurgårdare.
IFK bäst i Sverige.

Somna om. Att det är förbannat svårt att vinna på beställning, det är något du kommer märka efter att ha följt Blåvitt mer än en höst.
Det finns absolut ingen anledning att låta din lilla reptilhjärna arbeta med sådana åsikter en stund som denna.

OnT: Ragnar - går han för under 60? Tveksamt va?
Citera
2007-10-28, 21:18
Medlem
mihmuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Valand.
E-type, Da buzz, big brother-svenne, bandana, J Lindeberg (svennebanans outfit när han vill vara speciallll)
Ja ja. Dä äla Götlaböörg vi snackar om änna.

Bara för att uppdatera dig så hålls guldfesten på Valand då spelare, ledare, fans och sponsorer kommer att vara på platts. Men du kan ju berätta lite om dig själv. Kankse en ensam, misslyckad Solnatattare som ser sitt lag spela med svartskallar som inte ens kan språket. Är det roligare än att se sitt lag vinna SM-Guld med ett flertal ega produkter. Eller är du en bonne kankse? Aja, puss på dig lillen.
Citera
2007-10-28, 21:28
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mihmut
Bara för att uppdatera dig så hålls guldfesten på Valand då spelare, ledare, fans och sponsorer kommer att vara på platts. Men du kan ju berätta lite om dig själv. Kankse en ensam, misslyckad Solnatattare som ser sitt lag spela med svartskallar som inte ens kan språket. Är det roligare än att se sitt lag vinna SM-Guld med ett flertal ega produkter. Eller är du en bonne kankse? Aja, puss på dig lillen.

För din egen skull hoppas jag att du var ironisk när du skrev detta inlägg innehållande flertalet felstavningar. Eftersom du klagar på svartskallar som inte kan språket menar jag.
Annars är jag en mas som bott i Göteborg i 8 år. Därav mitt hån mot svennevaland.
Nästa säsong bli bajen livsfarliga.
Ryktas om att runa och Östlund skall lockas hem.
Citera
2007-10-28, 21:36
Bannlyst
Citat:

Inte mej emot, men hur fan ska det gå till när dom har lika mycket i kassan som jag den 20:e varje månad.
Citera
2007-10-28, 21:37
Medlem
Citat:
För din egen skull hoppas jag att du var ironisk när du skrev detta inlägg innehållande flertalet felstavningar. Eftersom du klagar på svartskallar som inte kan språket menar jag.
Annars är jag en mas som bott i Göteborg i 8 år. Därav mitt hån mot svennevaland.
Nästa säsong bli bajen livsfarliga.

Tror inte bajen blir farligare med runström och östlund i laget. Två spelare som inte var tongivande i AS när de var här sist, varför skulle de klara sig bättre nu?

Iofs, om du menar i det avseendet flest avbrutna matcher pga inkastade föremål så kan jag nog hålla med dig.
Citera
2007-10-28, 21:37
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mihmut
Bara för att uppdatera dig så hålls guldfesten på Valand då spelare, ledare, fans och sponsorer kommer att vara på platts.

Ja, han sa ju precis det: E-type, Da buzz, big brother-svenne, bandana, J Lindeberg (svennebanans outfit när han vill vara speciallll).
Citera
2007-10-28, 21:39
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Tror inte bajen blir farligare med runström och östlund i laget. Två spelare som inte var tongivande i AS när de var här sist, varför skulle de klara sig bättre nu?

Östlund inte tongivande i Allsvenskan? Somna om Åsa-Nisse.
Citera
2007-10-28, 21:40
Medlem
Celerons avatar
Gratulerar IFK Göteborg till SM-guldet.

Hade ju givetvis helst sett Elfsborg ta bucklan i år också , men det är roligt att det ändå är ett lag ifrån bästsverige som tar guldet.
Citera
2007-10-28, 21:47
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Gratulerar IFK Göteborg till SM-guldet.

Hade ju givetvis helst sett Elfsborg ta bucklan i år också , men det är roligt att det ändå är ett lag ifrån bästsverige som tar guldet.
Vilken rivalitet...jag som trodde att ni boråsare ansåg att elfsborg-ifk var ett derby t.o.m.?
Citera
2007-10-28, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skoff
Grattis IFK.

Enormt störande att Elfsborg tog fjärdeplatsen.

Men eftersom Kalmar tog cupguldet så har dom väl redan sin plats för Europaspel. Tar inte AIK den platsen i tabellen då istället för Kalmar?
Citera
2007-10-28, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent
Östlund inte tongivande i Allsvenskan? Somna om Åsa-Nisse.

Visst, vill man ha hem honom så värva då. Men jag säger igen, gnäll då inte när det visar sig vara en flopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in