Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Och det blev ännu roligare om man hann läsa intervjun (finns den uppe i sin helhet någon annanstans?) innan den togs bort, som jag råkade göra. T ex så har jag för mig att vissa frågor var direkta följdfrågor som inte direkt verkade vara skrivna i ett långt frågemejl...
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Det är väl bara när den här gamle öisaren ger sig in i diskussionen som feldgrau får nåt att bita i..

Vad har Öis vunnit för match nu då?
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Vilket skitsnack. En som håller på ett skärplag som var närmare botten än toppen i tabellen förra säsongen kan aldrig få det epitetet. Bara där visar han på vilket oerhört dåligt omdöme han besitter. Dessutom så håller många av oss inne med argument, så att han inte bölandes börjar springa hem till mamma och säger: "De är dumma mot mig på internet".
Hahaha, du har ryckt upp dig på slutet Klevis, mindre rent trams och mer sånt här halv-trams, jag gillar! Om man har dåligt omdöme baserat på hur väl ens lag lyckats vet jag inte vad du säger om att hålla på ett lag som tagit två SM-titlar de senaste 70 åren, att jämföra med att hålla på ett lag med två Uefacuptitlar och 13 SM-tecken under samma tidsperiod. Jag vill höra era fantastiska argument, för övrigt. Jag har inga problem med att springa hem till mamma och gråta. Come on!
För övrigt, om jag håller på ett
skärplag, håller du då på ett
galglag? Jag är lite osäker på de här klädtermerna när det gäller fotboll.
Citat:
Ursprungligen postat av movex
Hur ska något lag kunna klå Elfsborg i år då? Fantastiskt starkt att behålla hela truppen och fylla på med Florén och Keene samtidigt som Avdic klivit framåt i vinter.
Öhm, med tanke på att Elfsborg spelar 4-2-3-1 och alltså har en ensam forward på topp så är det väl inte direkt så att startelvan blir så jädra mycket starkare av att man sätter Keene på bänken (för jag anar att Allsvenskan sämste SM-guld-forward genom tiderna, Mathias Svensson, kommer starta) och har Avdic på tillväxt, samtidigt som Sjöhage dessutom vill spela...
/feldgrau