2007-03-18, 20:44
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Vilket skitsnack. En som håller på ett skärplag som var närmare botten än toppen i tabellen förra säsongen kan aldrig få det epitetet. Bara där visar han på vilket oerhört dåligt omdöme han besitter. Dessutom så håller många av oss inne med argument, så att han inte bölandes börjar springa hem till mamma och säger: "De är dumma mot mig på internet".

Åh, fan. Så det är lagets placering som avgör?

Håller inne med argument??

Är du nykter?
Citera
2007-03-18, 20:45
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Vad säger man?
http://bjornrunstromfans.com/

Och det blev ännu roligare om man hann läsa intervjun (finns den uppe i sin helhet någon annanstans?) innan den togs bort, som jag råkade göra. T ex så har jag för mig att vissa frågor var direkta följdfrågor som inte direkt verkade vara skrivna i ett långt frågemejl...

Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Det är väl bara när den här gamle öisaren ger sig in i diskussionen som feldgrau får nåt att bita i..

Vad har Öis vunnit för match nu då?

Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Vilket skitsnack. En som håller på ett skärplag som var närmare botten än toppen i tabellen förra säsongen kan aldrig få det epitetet. Bara där visar han på vilket oerhört dåligt omdöme han besitter. Dessutom så håller många av oss inne med argument, så att han inte bölandes börjar springa hem till mamma och säger: "De är dumma mot mig på internet".

Hahaha, du har ryckt upp dig på slutet Klevis, mindre rent trams och mer sånt här halv-trams, jag gillar! Om man har dåligt omdöme baserat på hur väl ens lag lyckats vet jag inte vad du säger om att hålla på ett lag som tagit två SM-titlar de senaste 70 åren, att jämföra med att hålla på ett lag med två Uefacuptitlar och 13 SM-tecken under samma tidsperiod. Jag vill höra era fantastiska argument, för övrigt. Jag har inga problem med att springa hem till mamma och gråta. Come on!

För övrigt, om jag håller på ett skärplag, håller du då på ett galglag? Jag är lite osäker på de här klädtermerna när det gäller fotboll.

Citat:
Ursprungligen postat av movex
Hur ska något lag kunna klå Elfsborg i år då? Fantastiskt starkt att behålla hela truppen och fylla på med Florén och Keene samtidigt som Avdic klivit framåt i vinter.

Öhm, med tanke på att Elfsborg spelar 4-2-3-1 och alltså har en ensam forward på topp så är det väl inte direkt så att startelvan blir så jädra mycket starkare av att man sätter Keene på bänken (för jag anar att Allsvenskan sämste SM-guld-forward genom tiderna, Mathias Svensson, kommer starta) och har Avdic på tillväxt, samtidigt som Sjöhage dessutom vill spela...

/feldgrau
Citera
2007-03-18, 20:57
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Vad har Öis vunnit för match nu då?
/feldgrau

Vunnit och vunnit. Jag glädjer mig för närvarande åt att bowlingsektionens juniorer gör stora framsteg. Sen är ju klevis inlägg rätt underhållande..
Citera
2007-03-18, 20:57
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Häcken och publik...jag är förvånad att det gick att bilda en mening som innehåller de bägge orden.
Man hade ett hemmasnitt på 3 152 under 2006. BP hade 1 144.

Citat:
Förövrigt så måste jag få säga att feldgrau är fotbollsforumets okrönte konung och ni som han smulat sönder i den här senaste debatten borde skämmas för att ge er in i diskussion med en så kunnig debattör och ha så jävla lite på fötterna.

Glenn klappar Glenn. Tur att ni håller ihop där borta!

Grym avatar btw.
Citera
2007-03-18, 21:02
Medlem
Ahruons avatar
Citat:
Och det blev ännu roligare om man hann läsa intervjun (finns den uppe i sin helhet någon annanstans?) innan den togs bort, som jag råkade göra. T ex så har jag för mig att vissa frågor var direkta följdfrågor som inte direkt verkade vara skrivna i ett långt frågemejl...

Absolut. Vad sa "han" i intervjun?
Citera
2007-03-18, 21:09
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahruon

På Svenskafans så fanns artikeln, borta nu dock, men han sade något om att Luton är som ett isberg i helvetet och har ingen chans att hålla sig kvar .
Citera
2007-03-18, 21:33
Medlem
Satyricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av movex
Hur ska något lag kunna klå Elfsborg i år då? Fantastiskt starkt att behålla hela truppen och fylla på med Florén och Keene samtidigt som Avdic klivit framåt i vinter.

Finns inget lag i Allsvenskan som håller samma klass i passningsspel och rörlighet som Boråsarna. AIK kanske kan hota med sitt kantspel, MFF med sin individuella skicklighet och HIF med sin afrikaner, men i långa loppet bör Elfsborg gå segrande igen.

Kanske Kalmar?

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1024924,00.html
Citera
2007-03-18, 21:40
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden

Häcken spelade i Allsvenskan och hade tre derbyn mot IFK, Öis och Gais, samt en match under Gothia Cup (mot Djurgården) med tusentals ungar som gick in gratis på läktaren. Brommapojkarna spelade i Superettan och hade ett derby mot Väsby United. Hitta skillnaden...

Ett par ledtrådar:
Hur många fler åskådare tror du inte att BP kommer dra per match för att de gick upp i Allsvenskan?
Hur mycket tror du inte att BP kommer höja sitt snitt av tre "hemmaderbyn" mot AIK, Djurgården och Hammarby?
Hur mycket tror du inte att BP skulle höjt sitt snitt om de haft gratis inträde under St Erikscupen?

Tack för mig.

Citat:

Det var massor med sågningar. Luton var det sämsta lag han någonsin spelat i, och då hade han ändå tränat med Essinge (tror jag det var) i Division 3 några somrar. Deras forward, som är uttagen till Nordirlands EM-kvaltrupp mot Sverige är hur dålig som helst, Sveriges backlinje kan gå och köpa korv tyckte han, för han forwarden har gjort typ 1 mål på 30 matcher, att hans nya tränare är riktiga clowner, att Luton som stad är ett riktigt råtthål, o s v, o s v. Helt sjukt kul läsning.

/feldgrau
Citera
2007-03-18, 22:05
Medlem
Ahruons avatar
Citat:

Det var massor med sågningar. Luton var det sämsta lag han någonsin spelat i, och då hade han ändå tränat med Essinge (tror jag det var) i Division 3 några somrar. Deras forward, som är uttagen till Nordirlands EM-kvaltrupp mot Sverige är hur dålig som helst, Sveriges backlinje kan gå och köpa korv tyckte han, för han forwarden har gjort typ 1 mål på 30 matcher, att hans nya tränare är riktiga clowner, att Luton som stad är ett riktigt råtthål, o s v, o s v. Helt sjukt kul läsning.

/feldgrau

Haha, fan synd att man missa. Tack för information hur som helst.
Citera
2007-03-18, 22:15
Medlem
Citat:
Haha, fan synd att man missa. Tack för information hur som helst.

Du gick verkligen miste om något!

Under sista frågan kom dom in på italienska Ascoli och att dom tydligen jagade Runström innan. Han svarar:

-Ja, men det gjorde en massa andra skitlag också..
Citera
2007-03-18, 22:32
Medlem
Crookens avatar
Citat:

Matchen mot Djurgården som spelades under Gothia hade över 10000 åskådare, mer än hälften kom in gratis. Undra hur mycket det höjde snittet?

Citat:
Glenn klappar Glenn. Tur att ni håller ihop där borta!

Grym avatar btw.

http://www.flashback.org/showpost.php?p=6132697
Tänk på att ppimpen håller på Aik...
Citera
2007-03-19, 07:47
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Matchen mot Djurgården som spelades under Gothia hade över 10000 åskådare, mer än hälften kom in gratis. Undra hur mycket det höjde snittet?
Där sa du något jag inte tänkte på.

Citat:
http://www.flashback.org/showpost.php?p=6132697
Tänk på att ppimpen håller på Aik...
Jaha? Jag syftade på mr durdens lovord av feldgrau.

Jag kan inte komma in på länken...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in