2007-02-28, 12:31
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Han har "knappt" spelat i gnaget (det var därför han flyttade till DIF), och har vid flertalet tillfällen förklarat sitt starka ogillande gentemot den klubben.

Går du på såna floskler...?

En snubbe som entrat planen i PL får ett kontrakt ute i Europa hur lätt som helst.
När degen åker fram tror jag han skiter fullständigt i 'dif' och andra svenska klubbar.
Citera
2007-02-28, 12:36
Avslutad
Det lär vara marginell skillnad för Addes chans att hamna i någon av klubbarna Elfsborg, Aik, Mff, Ifk, Heif, Dif och Bajen.

Den stora faktorn är vilken vilket klubb som är berädd att gå längst för att knyta upp honom.
Meningslöst att diskutera vilken klubb Adde själv helst vill spela för.
Citera
2007-02-28, 12:37
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Går du på såna floskler...?

En snubbe som entrat planen i PL får ett kontrakt ute i Europa hur lätt som helst.
När degen åker fram tror jag han skiter fullständigt i 'dif' och andra svenska klubbar.

Om du menar att jag på allvar tror att det inte finns en chans att han någonsin kommer att spela i gnaget så är svaret ja. Han sa inte detta för att han skulle vara "född Djurgårdare", utan för att han vart ganska illa behandlad i/av AIK (tydligen).

Jo, jag borde ha skrivit "om" han går till Sverige, det är rätt. Jag är ändå skeptisk till om han är "het" på marknaden, men Rosenborg eller FCK skulle ju såklart kunna vara intresserade. Och då blir läget ett helt annat...
Citera
2007-02-28, 12:40
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Det lär vara marginell skillnad för Addes chans att hamna i någon av klubbarna Elfsborg, Aik, Mff, Ifk, Heif, Dif och Bajen.

Den stora faktorn är vilken vilket klubb som är berädd att gå längst för att knyta upp honom.
Meningslöst att diskutera vilken klubb Adde själv helst vill spela för.

Så det faktum att Adde spelat jävligt länge med DIF, känner klubben och de flesta personer runtomkring (och att klubben haft regelbunden kontakt enda sedan han lämnade för England) och att hans flickvän jobbar på Djurgårdens kansli inte spelar in?

Goddag yxskaft...
Citera
2007-02-28, 12:45
Medlem
Vryzass avatar
Jag tror även att det är hugget som stucket vilken klubb av MFF, Heif, HIF, AIK, IFK och DIF som Hysen och Källström kommer spela i när de är färdiga med europa...

Citera
2007-02-28, 12:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
bla bla ...inte spelar in?

Goddag yxskaft...

Tjena yxskaftet.
Läs om läs rätt. Hittar du någonstans att jag sa det inte spelar in så äter jag upp min hatt.

Var rätt tydlig med att det inte var den stora faktorn som avgör vart Adde hamnar i slutändan.

Danken, Kim Bergstrand, Rehn, M. Persson, Ichizaki, Touma, Hysen, Källström, Salle, Idjeh, Novakovic, Nordin ringer det några klockor eller ska jag fortsätta?
Citera
2007-02-28, 12:53
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Tjena yxskaftet.
Läs om läs rätt. Hittar du någonstans att jag sa det inte spelar in så äter jag upp min hatt.

Var rätt tydlig med att det inte var den stora faktorn som avgör vart Adde hamnar i slutändan.

Danken, Kim Bergstrand, Rehn, M. Persson, Ichizaki, Touma, Hysen, Källström, Salle, Idjeh, Novakovic, Nordin ringer det några klockor eller ska jag fortsätta?

Japanen är den ende av dessa ovanstående som jag på rak arm kan jämföra med Adde-situationen. Grattis.

Nej, det ringer inga klockor.

Edit: Och Rehn, dock lite skillnad på topplagen då och nu. Fanns det överhuvudtaget något annat lag än IFK på den tiden?
Citera
2007-02-28, 12:54
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Gustavsson själv är ju ganska oprövad i de stora sammanhangen. Vad har han lyckats med? Snacka om överskattad. Det lär nog visa sig ganska snart att han inte är stor nog för den allsvenska kostymen. Han lär nog inte vara kvar när säsongen är över.

Likadant resonerade vi om Haglund och Norling också.
Citera
2007-02-28, 13:04
Bannlyst
Låt dem hoppas på Adde till sina klubbar. Vi Djurgårdare vet att om Adde kommer hem till Sverige är det bara Djurgården som gäller.
Citera
2007-02-28, 13:07
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Låt dem hoppas på Adde till sina klubbar. Vi Djurgårdare vet att om Adde kommer hem till Sverige är det bara Djurgården som gäller.

Äsch. Om inte Toivonen leder skytteligan tills sommaruppehållet så spelar Adde i himmelsblått tills hösten. Det vi ni om!
Citera
2007-02-28, 13:07
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler

Fair enough, jag lämnar diskussionen åt de hoppfulla.
Citera
2007-02-28, 13:09
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Äsch. Om inte Toivonen leder skytteligan tills sommaruppehållet så spelar Adde i himmelsblått tills hösten. Det vi ni om!

Nej, säg inte att du lämnat in handduken helt plötsligt Nina?! Du har ju väntat på den "i princip redan klara" underskriften ett helt år nu...

*no offence*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in