2017-03-07, 00:10
Bannlyst
bästa var när Tobbe köpte cykelhjäm, men jag har ingen cykel
Citera
2017-03-07, 11:08
Medlem
kostymnisses avatar
Ahh Mickes klippning var fin. Han var sådär genuint överlycklig över att få träffa frisörskan (han sas ju vara lite betuttad i henne) och han är ju i princip alltid glad vilket livar upp.

Tobbes replikskifte i sportaffären var fint:
-En svart jävel ska jag ha.
-Här är en svart jävel.
-INTE SVÄRA!

Mats har verkligen koll på övriga på sitt eget lilla sätt.
Citera
2017-03-07, 15:09
Medlem
Jag har så väldigt svårt för Lindas nye pojkvän, tycker att Mats är mycket mysigare.
Citera
2017-03-07, 15:19
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Ahh Mickes klippning var fin. Han var sådär genuint överlycklig över att få träffa frisörskan (han sas ju vara lite betuttad i henne) och han är ju i princip alltid glad vilket livar upp.

Tobbes replikskifte i sportaffären var fint:
-En svart jävel ska jag ha.
-Här är en svart jävel.
-INTE SVÄRA!

Mats har verkligen koll på övriga på sitt eget lilla sätt.

Hans krånglande med kaffet var ju jävligt kul med. Är så mkt han säger och gör som gör att man tror att han enbart gör det för att jävlas med folk. Men på ett roligt sätt. Han är ju som en av de personer som Robert Gustafsson brukar spela.

Den här Johan som hämtade kaffet. Undrar om det är Lillis? Ni som har erfarenhet av Köping vet säkert vem det är. Eller var. En kille som verkligen gillade att fightas på 90talet. Hade en del med han att göra. Roliga tider.
Senast redigerad av PingPongZong 2017-03-07 kl. 15:23.
Citera
2017-03-07, 18:10
Medlem
Sett alla 3 avsnitt och ibland tycker jag det blir lite för mycket dum-tv där man verkligen gillar att filma när dom gör bort sig eller sticker ut, lite synd faktiskt.
Citera
2017-03-08, 10:23
Medlem
Northstand169s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Jag har så väldigt svårt för Lindas nye pojkvän, tycker att Mats är mycket mysigare.

Jag håller med faktiskt. Får konstiga vibbar när jag ser han. Svårt att sätta fingret på det men tycker inte om honom på nåt sätt :/ Jävlar vilken kropp han ligger inne med, borde inte han vara kvalificerad till att göra en gastric by pass? Kan ine vara kul att gå runt med den kroppen, han är ju andfådd precis hela tiden, kan ju inte gå ett steg utan att bli andfådd.
Tycker någon borde försöka hjälpa honom att gå ner i vikt faktiskt. Men han kanske gillar sin kropp så ska inte sitta här och låta dryg :P
Citera
2017-03-08, 10:39
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northstand169
Jag håller med faktiskt. Får konstiga vibbar när jag ser han. Svårt att sätta fingret på det men tycker inte om honom på nåt sätt :/ Jävlar vilken kropp han ligger inne med, borde inte han vara kvalificerad till att göra en gastric by pass? Kan ine vara kul att gå runt med den kroppen, han är ju andfådd precis hela tiden, kan ju inte gå ett steg utan att bli andfådd.
Tycker någon borde försöka hjälpa honom att gå ner i vikt faktiskt. Men han kanske gillar sin kropp så ska inte sitta här och låta dryg :P

Du verkar i alla fall värna om honom, även om du inte gillar honom.

---

För mig förefaller han mest lik arbetsplatsens »lustigkurre« som är rapp i repliken, men som aldrig åstadkommer något konkret resultat. Han verkar dock mer ha problem med vikten än med intellektet.
Citera
2017-03-08, 11:37
Medlem
Northstand169s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Du verkar i alla fall värna om honom, även om du inte gillar honom.

---

För mig förefaller han mest lik arbetsplatsens »lustigkurre« som är rapp i repliken, men som aldrig åstadkommer något konkret resultat. Han verkar dock mer ha problem med vikten än med intellektet.

Haha jo jag gör väl det, värnar om honom alltså, av nån anledning som jag själv inte vet

Ja,asså han verkar ju inte utvecklingsstörd faktiskt. Men bor han på samma hem som dom andra eller bor han i egen "normal" lägenhet? Nån som vet?
Citera
2017-03-08, 12:13
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Haha jo jag gör väl det, värnar om honom alltså, av nån anledning som jag själv inte vet

Ja,asså han verkar ju inte utvecklingsstörd faktiskt. Men bor han på samma hem som dom andra eller bor han i egen "normal" lägenhet? Nån som vet?

Han kanske har en psykisk funktionsnedsättning som medicineras. Det skulle i sin tur kunna förklara viktproblemet eftersom vissa mediciner ger dessa följdverkningar.
Citera
2017-03-08, 13:06
Medlem
Northstand169s avatar
Citat:
Han kanske har en psykisk funktionsnedsättning som medicineras. Det skulle i sin tur kunna förklara viktproblemet eftersom vissa mediciner ger dessa följdverkningar.

Ja absolut så kan det vara.
Citera
2017-03-08, 13:14
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:

Citat:
Ja absolut så kan det vara.
Jag känner mig ganska säker på att han är en "kroniker", en med gammaldags diagnos av schizofreni-typ.
Citera
2017-03-08, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KRNARN
Sett alla 3 avsnitt och ibland tycker jag det blir lite för mycket dum-tv där man verkligen gillar att filma när dom gör bort sig eller sticker ut, lite synd faktiskt.
Se det inte så, tänk bara att de är lite annorlunda. De fungerar efter sina egna förutsättningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in