2007-02-04, 22:57
Medlem
En sak som slog mig när syrran och morsan idag satt och kollade på det på tv är varför Filip Hammar aldrig har visats när han hälsa på syrran etc. Vill han kanske inte visas tillsammans med henne :S Var det inte han som drog igång det här? Slog mig just nu bara.
Citera
2007-02-04, 23:08
Medlem
Alfred Nilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
En sak som slog mig när syrran och morsan idag satt och kollade på det på tv är varför Filip Hammar aldrig har visats när han hälsa på syrran etc. Vill han kanske inte visas tillsammans med henne :S Var det inte han som drog igång det här? Slog mig just nu bara.
Visst har han väl det? I samma avsnitt som Fabio var med har jag för mig. Berättade att hon var "speciell" eller hade "speciella behov". (IOFS var det inte i en annan del av köping)
Citera
2007-02-04, 23:09
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kandisbilder

Sjukast var det när Micke sjöng Ta mig till havet med hjälp av filmteamets mikrofon och hörlurar

hahaha, jag skrattade så jag höll på att dö
Citera
2007-02-04, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Filip har rimligtvis ett exklusivt kontrakt med Kanal 5 och får inte medverka i program på andra TV-kanaler

sen är det bara bra att programmet bär sig självt på sina egna meriter, något det gör alldeles utmärkt, så ingen kan komma och anklaga Köping för att folk tittar bara för att Filip är med i bild
Citera
2007-02-04, 23:23
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumahunter
Filip har rimligtvis ett exklusivt kontrakt med Kanal 5 och får inte medverka i program på andra TV-kanaler

sen är det bara bra att programmet bär sig självt på sina egna meriter, något det gör alldeles utmärkt, så ingen kan komma och anklaga Köping för att folk tittar bara för att Filip är med i bild

Det där är inte jag säker på...
Fredrik och Filip var med i ett program på en annan kanal för inte såååå länge sedan...
Vilket kommer jag förstås inte ihåg...
Citera
2007-02-04, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanths
Det där är inte jag säker på...
Fredrik och Filip var med i ett program på en annan kanal för inte såååå länge sedan...
Vilket kommer jag förstås inte ihåg...
..får inte medverka hur som helst borde jag skrivit, det är Kanal 5 som styr över vad dom får och inte får göra

Fredrik var med i ett avsnitt av Förkväll i höstas om det är det du tänker på?

men oavsett så tror jag mer på det sista jag skrev, troligtvis vill Filip låta Köping bevisa sig helt på egen hand
Citera
2007-02-04, 23:40
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumahunter
..får inte medverka hur som helst borde jag skrivit, det är Kanal 5 som styr över vad dom får och inte får göra

Fredrik var med i ett avsnitt av Förkväll i höstas om det är det du tänker på?

men oavsett så tror jag mer på det sista jag skrev, troligtvis vill Filip låta Köping bevisa sig helt på egen hand

Njaaa, inte säker på att det var det, men jaja...

Jag tror att Filip kommer att vara med i sista avsnittet med tanke på att dom andra har träffat sina föräldrar...
Citera
2007-02-04, 23:41
Medlem
jeanthss avatar
Nu är ju Filip bror, men men...
Citera
2007-02-05, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jeanths
hahaha, jag skrattade så jag höll på att dö
Ja det var kul

Ja jag minns också att Filip berättade lite om Linda när Fabio var hemma och hälsade på dom i Köping.
Citera
2007-02-07, 06:05
Bannlyst
Carolina Gynning på förkväll på TV4 var och hälsade på dom i Köping, hon gjorde en Förkvällskylt tillsammans med dom. Tobbe sade att först skulle dricka kaffe Sen satt dom och pysslade, sen efter inslaget satte Carolina upp skylten i Förkvällstudion.
Citera
2007-02-11, 20:57
Medlem
Arbetarbroders avatar
Fan va skön han är han Tobbe... Riktigt kul när de skulle ut göra nått kul och det regnade och Tobbe blev helt vansinnig och svor rätt ut, hehe precis så som alla tänker men inte gör en regnig sommardag.. =)

Men han som har det bäst i serien måste ju vara mongot.. fyfan va glad han är hela tiden, verkar inte ha ett enda problem,, lyx att va mongo ju!
Inte alls som dvärgarna som är raka motsatsen, bittra, elaka, över-kåta och tänker bara på pengar
Citera
2007-02-11, 20:58
Medlem
Wittgensteins avatar
Jahapp. Lite vemodigt att det är slut nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in