2007-01-02, 14:53
Medlem
johnny_viciouss avatar
Först:
Citat:
Ursprungligen postat av flushdraw
Mycket affilate-länkar och annat strömmar in men ingen åtgärdar
Sen:
Citat:
Ursprungligen postat av flushdraw
En del av problemet är att det postas väldigt mycket i fel trådar. Det är oftast väldigt rörigt i dessa trådar och det finns ingen som är där och rensar.
?
2007-01-02, 14:57
Medlem
flushdraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Först:
Sen:
?

Som jag nämnde Johnny, så är alla OT-inlägg en DEL utav problemet.
2007-01-03, 10:20
Medlem
Fordies avatar
Stocko är dum i huvudet och särbehandlar folk och vet uppenbarligen ingenting om hur man ska vara som mod.

Nominerar också flushdraw, alla dar i veckan.
Yabbis som tvåa kanske, aldrig fel med fler

/Fordie
2007-01-03, 13:13
Medlem
Stockos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Stocko är dum i huvudet och särbehandlar folk och vet uppenbarligen ingenting om hur man ska vara som mod.

Som moderator går det inte särbehandla folk eftersom alla varningar/bannlysningar röstas fram kollektivt bland moderatorerna.
Jag är väl medveten om att du tycker du blivit orättvist behandlad och du är välkommen att ta upp det med mig eller admin via PM. Jag hyser inget agg mot dig utan är alltid öppen för diskussion.
2007-01-20, 23:56
Medlem
Yabbiss avatar
Personlig åsikt!

Verkligen synd att ni inte gav Moderate rättigheter i Pokerforum delen här på FB till Flushdraw istället för en som Isch som är spridd över "tvåmiljonerurtonhundra" trådar och forumdelar och dessutom saknar fingertoppskänsla samt har ett behov av att brösta upp sig.

Allt detta är ju bara mina åsikter iof men jag anser att ni defenitivt valde helt fel person för att vara Mod. i poker forum delen här på FB.

//Yabbis
2007-01-21, 03:45
Moderator
tobess avatar
Eftersom det tillsatts en ny mod i pokerforumet, och tråden redan börjat ramla in på lite sidovägar, så låser jag denna.

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in