Kan de va så att när man drömmer o speciellt drömmer mycket och intensivt o har starka minnen av maassa olika drömmar från en natt, så beror de på att hjärnan har mycket att bearbeta under natten??
I mitt fall tror jag iaf inte de är nån slump.. dom senaste nätterna främst men även den senaste tiden så har jag drömt en blandning av helt sjuka o surrealistiska saker o bla mardrömmar i första stadiet av natten, sen mer normala drömmar framåt då man håller på att vakna, o i de stadiet har jag varit övertygad varje gång i drömmen om att det verkligen hänt/händer i verkligheten. Så jag blir förvånad varje gång jag vaknar upp o upptäcker att jag inte gjort si eller så som jag drömt som kan va helt normala saker. Ett ex att man fixat en macka lagt sej framför tvn, o sen när man slår upp ögonen så blir man förvånad över att man inte har nån macka... o kommer på att tvn gick sönder o står inte kvar på rummet ens haha, rätt skruvat. Blir förvirrad då de händer exakt varje morron...
Iofs så finns även en del sömnpiller med i bilden ibland, men har drömt extremt skumma drömmar innan den tiden också.... och sen feberdrömmar känner väl alla igen... blev rätt lång text upptäckte ja nu