2017-02-21, 00:14
Medlem
-spitzlix-s avatar
Blåser liv i en gammal tråd. Har Smoketower nå knaster som inte smakar skit?
Citera
2017-02-21, 02:10
Medlem
Köp en påse damiana på ebay eller nåt, allt smakar typ lika illa ändå. Damiana är helt okej, man blir trött på smaken efter ett tag.

edit: ett kilo för 40 trumppengar: http://www.bouncingbearbotanicals.com/damiana-sale-kilo-p-931.html
Senast redigerad av Kanylballe 2017-02-21 kl. 02:14.
Citera
2017-02-21, 15:18
Medlem
HighwayDelights avatar
Vanligt kamomillté som finns på Ica brukar vi köra om tobak ej finns tillgängligt, men oftast röks det helt rent!

En polare köpte kamomill i annan form än det som säljs i vanliga livsmedelsbutiker, minns dock inte vad det var, eller var han fått tag i det.
Citera
2017-02-21, 16:00
Medlem
Skankhunt420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idealisten
Oregano
Rekommenderar verkligen inte detta, testade det en gång i brist på tobak, har aldrig mått så dåligt av en joint
Citera
2017-02-21, 18:09
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Rök det i bång så får du bara weeder/hachet
Citera
2017-02-21, 18:33
Medlem
Röker bara rent... rekomenderar inget annat
Citera
2017-02-21, 18:41
Medlem
Kennethkuks avatar
Om du odlar själv så varför inte bladen från hanarna eller från honorna
Citera
2017-04-13, 11:41
Medlem
heartbeat03s avatar
Men knaster som några nämner, hur pass ofarligt är detta? i jämförelse med ciggaretter då. och te som ett alternativ, det brinner inte upp fortare etc? annars låter ju te som en jävla bra idé att mixa med :-)
Citera
2017-04-13, 15:07
Medlem
1994-1s avatar
lägg tobaken i en såndär filterkokare till te och koka tobaken så blir den nyttigare och smackar inte så mycket, jag brukar koka med lite hunung också så brinner det lite sakare
Citera
2017-04-13, 15:44
Medlem
Ergolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heartbeat03
Men knaster som några nämner, hur pass ofarligt är detta? i jämförelse med ciggaretter då. och te som ett alternativ, det brinner inte upp fortare etc? annars låter ju te som en jävla bra idé att mixa med :-)

Kan bara tala för mig men jag tycker knaster är sjukt grovt jämfört med tobak. Så oavsett marginella minskningar av cancerogener så tror jag hälsan tar lika mycket stryk ändå.

Vill du slippa nikotinet så finns det många alternativ t.ex dagga, damiana, marihuanilla, zornia mm.

Rekommenderar dock att du skaffar dig en vaporizer istället, dubbel effekt och du slipper cancern
Citera
2017-04-17, 18:54
Medlem
heartbeat03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergolin
Kan bara tala för mig men jag tycker knaster är sjukt grovt jämfört med tobak. Så oavsett marginella minskningar av cancerogener så tror jag hälsan tar lika mycket stryk ändå.

Vill du slippa nikotinet så finns det många alternativ t.ex dagga, damiana, marihuanilla, zornia mm.

Rekommenderar dock att du skaffar dig en vaporizer istället, dubbel effekt och du slipper cancern

Nikotinet gör mig inte så mycket, tänkte främst på tjära etc, de cancerframkallande ämnena. Men vad man än tänder på lär ju vara skadligt oavsett. Får kolla upp om jag hittar någon schysst vape då även om jag känner att halva grejen ibland kan va att sitta med en joint
Citera
2017-04-17, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rebelito
späd ut med cannabisblad, det påverkar inte smaken men fyller ut jointen riktigt fint

This. Har svårt att tänka mig ett bättre alternativ (förutom vaporizer eller att röka rent i holk då förstås).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in