2007-01-02, 21:26
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livermore
Haninge och söderut längs Nynäsvägen är totalt WT-dominerat. Knappt några blattar men soc-fall och annat patrask så det räcker och blir över.

Och inte bara det, fan hela nynäsvägen är kantad av WT-områden, eller vad sägs om blåsut, sandsborg, gubbängen, hökarängen? Ta med hela huddinge också. Eller fan, allt söder om söder med undantag för gamla enskede och delar av mälarhöjden.
Citera
2007-01-03, 01:08
Medlem
Continental Ops avatar
I jämtland finns det en del efter E14, Bräcke t.ex. med en flyktingförläggning o en liten krog där de bråkar, även Stödö där det bara finns en pizzeria o nån mataffär
Strömsund är en lite större stad som har en väldig massa rasmotsättningar har jag förstått och de vita jag stött på har inte varit de smartaste
Citera
2007-01-03, 01:12
Medlem
Megalomanias avatar
Valfri aretruntcamping. Dessa befolkas i valdigt stor del av smakriminella alkoholiserade inavelsfamiljer. Valdigt skumma element men de ar roliga att festa med. Jag minns en midsommar da jag kunnat knulla med en blondin utan framtander och hennes faster pa 60+. Jag avbojde dock bada forslagen vanligt men bestamt. Good times.
Citera
2007-01-03, 19:50
Medlem
benjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenienstrut
Anta att jag bestämt mig för en karriär som White Trash, vart skall jag då bosätta mig för att det skall bli så bra som möjligt? Några kriterier måst uppfyllas

Att försörja sig på bidrag skall vara helt socialt accepterat

Sannolikheten att jag (utan utbildning!) skall få arbete på platsen skall vara minimal

Gott om mycket billiga hyresrätter som ägs av det allmäna

Det skall finnas många andra i samma situation så att jag inte blir ensam

Det skall existera ett väl fungerande socialt (dvs det allmäna) skyddsnät så att jag och min familj blir väl omhändertagen om/när vi behöver det

Utifrån min egen erfarenhet är Ödeborg, strax utanför Färgelanda/Uddevalla möjligen White Trash Heaven i Sverige. Nån som känner till något bättre alternativ?

Varför inte bara färgelanda?
Citera
2007-01-03, 20:29
Medlem
lowrides avatar
Valfri håla i norrlands inland. Du lär inte hitta mycket akademiker där om jag säger så
Citera
2007-01-03, 20:38
Medlem
david85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benja
Varför inte bara färgelanda?
Eller Uddevalla? Den staden är fylld av WT, säkert 1/3 av de yngre ser ut att vara kandidater för en framtid som WT (deltidsjobb på ICA och soc resten, 3 ungar med olika fäder hos kvinnorna).

Volvoraggare finns det ju gott om och det är nära till Trollhättan!
Citera
2007-01-03, 21:08
Bannlyst
"Classic Car Week" i Rättvik, kanske. Men, klart, där kan man ju inte bo
Citera
2007-01-04, 02:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bäng Ulf
Torsby, munkfors ja nordvärmland i det hela.

Fina inhoppade diesel mercor och pimpiga 240s överallt.

Raggare is teh shit och alla super hela tiden.
Nordvärmland i det hela? Jag står utanför denna skara!

Jag är nog den enda, dock.
Citera
2007-03-02, 22:25
Medlem
Magnus Brages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Ni har ju glömt att nämna Sveriges white trashmecka nr 1, nämligen Kristinehamn.

tjena! då har du inte varit i Motala!! sveriges absoluta pundar och wt-mecka, en knegarstad med bonnaläpps feeling o gott om låg utbildat epa traktor folk som e svarvare på e-lux.

Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Det fanns t o m ett helt höghusområde med nästan enbart ensamstående socialbidragsmorsor med tre oäkta ungar. Resten var ungkarlsfyllon.
Fan, det var helt otroligt alltså!

Motala består av höghusområden med nästan enbart ensamstående socialbidragsmorsor med tre oäkta ungar-ungkarlsfyllon & förtidspensionärer...dessutom läser man inte sälan om mordbränder o barnamord som händer där.

Linköping är inte nån wt-stad, men det finns gott om blatte områden :Berga, Skäggetorp o ryd..o faktist ett wt område Vidingsjö/Haninge/Ekholmen gott om "bonusbarn" där.

Norrlköping e nästan för stort för å kllas wt, de känns mer som lilla balkan hela stan +wt o andra blattar.

Finspång e rätt wt, mycke pizzerior o pizza fyllon.

inte wt: Vadstena, Söderköping..Mantorp (gränsfall

wt Ödeshög, boxholm, Åtvidaberg=bonna ställe träningsoverallmodet slår allarekord.
Citera
2007-03-03, 00:49
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Konstigt att ingen nämnt stockholmsförorterna Upplands Väsby & Åkersberga än. Sen finns ju Ulvsättra i Kallhäll (Järfälla) som är sjukt trashigt. Lite mycket soc-blattar där dock. Området är bara 15 år gammalt men att döma av förfallet så skulle man kunna tro att det 50 år gammalt.

/#LOUDmouth#
Citera
2007-03-04, 20:36
Medlem
benjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david85
Eller Uddevalla? Den staden är fylld av WT, säkert 1/3 av de yngre ser ut att vara kandidater för en framtid som WT (deltidsjobb på ICA och soc resten, 3 ungar med olika fäder hos kvinnorna).

Volvoraggare finns det ju gott om och det är nära till Trollhättan!

Jag kan inte känna igen det, men det kan ju bero på att jag bor i uddevalla!
Vet att jag har varit i grymt många städer som är mer WT än uddevalla iaf..
Men du har säkert rätt
Citera
2007-03-04, 20:48
Medlem
Cabrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnus Brage
inte wt: Vadstena, Söderköping..Mantorp (gränsfall
Åkte igenom Söderköping i sommar, och handlade på någon Ica Maxi eller vad det var. Och jävlar i helvete, om jag någon gång sett wt så var det där!

Sedan stannade vi till i Norrköping, hemska ställe. Staden såg ut som en del av Finland, och var nerlusat med alkisar och fula wt-människor. Hela Östergötland kändes som en felknullad variant av Sverige. Men Västervik var fint.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in