2006-12-29, 00:04
Medlem
Trevlig läsning!

En liten funderare bara, finns det någon märkbar skillnad mellan N-ethyl och "riktigt" 2-CB?? Din tripp låter i mina öron iaf som de jag får av Lasses pulver.
Citera
2006-12-29, 00:42
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleRAGNAR
Trevlig läsning!

En liten funderare bara, finns det någon märkbar skillnad mellan N-ethyl och "riktigt" 2-CB?? Din tripp låter i mina öron iaf som de jag får av Lasses pulver.

samma tanke slog mej också (även om jag inte har varit i kontakt med något av ämnena).

jag tycker - enligt vad jag har läst mej till - att N-Ethyl-2C-B verkar såpass potent att den kan förväxlas med riktig 2C-B.

säger inte att trådskaparen har köpt N-Ethyl-2C-B i tron om att det var riktig 2C-B...

...men det skulle inte förvåna mej om det började dyka upp massa ''2C-B'' på marknaden igen.
Citera
2006-12-29, 12:23
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleRAGNAR
Trevlig läsning!

Fick nästan ingen effekt av ethyl-2-cb när jag testa det och då drog jag ändå 250mg på en dag. Drog först upp 1/3 av 100mg sedan efter ca 10-20 min fick jag liten effekt men den va alldeles för svag så jag tog 1/3 till, vänta lite till och sen sista 1/3.

Hände mycket lite.

Senare på kvällen drog jag 100mg till, inte heller då hände nåt speciellt.

Vet inte varför jag fick så kass effekt... hade käkat xanor typ 2 dar tidigare så det kanske satt kvar i kroppen o dämpa trippen eller nåt.
Ska göra ett nytt försökt snart med 100mg oralt.
Citera
2007-01-05, 19:13
Medlem
deathshrimps avatar
jag gillar rapporten. Min kväll var ju precis likadan fast i mildare form. Sen hade jag ju min speciall upplevelse med varm-korven, när vi var nere på Statoil och blåbäret kom. Annars en super kväll/natt/morgon.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in