2006-12-27, 00:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator
Du har fortfarande inte tagit något berusningsmedel.

Nej, men kroppen har ju framställt ett som jag känner av.

Okej, så om jag fixar adrenalinsprutor och skjuter i mig dom så får jag inte skriva en rapport på det? Vem har sagt att man måste intaga preparatet och inte framställa det själv? Visar du mig vart det står: du måste ta ämnet för att få skriva en rapport om det, så ger jag mig. Då vinner du. men det är meningslöst att hålla på och argumentera på ett forum/internet, även om du vinner så är du fortfarande dum i huvudet som började bråka. Så jag ger dig rätt istället. Orkar inte ha en disskusion om nått jag vet att jag har rätt i, eftersom jag inte vill hålla på och "flasha" med mina kunskaper från min utbildning eller vilken IQ-kvot jag ligger på.

Grattis till vinsten.
Citera
2006-12-27, 01:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ready4Whatever
Nej, men kroppen har ju framställt ett som jag känner av.

Okej, så om jag fixar adrenalinsprutor och skjuter i mig dom så får jag inte skriva en rapport på det? Vem har sagt att man måste intaga preparatet och inte framställa det själv? Visar du mig vart det står: du måste ta ämnet för att få skriva en rapport om det, så ger jag mig. Då vinner du. men det är meningslöst att hålla på och argumentera på ett forum/internet, även om du vinner så är du fortfarande dum i huvudet som började bråka. Så jag ger dig rätt istället. Orkar inte ha en disskusion om nått jag vet att jag har rätt i, eftersom jag inte vill hålla på och "flasha" med mina kunskaper från min utbildning eller vilken IQ-kvot jag ligger på.

Grattis till vinsten.

Vad sägs om, mod?
Citera
2012-03-30, 14:02
Medlem
Maowdigs avatar
Tänkte försöka köra hårt igår också, blev spice på bong dock. Jag och en kille till delade på 3 g och jag förstod verkligen ingenting! Vet inte om det räknas som hallucinationer men försökte se på tv men förstod inte vad jag kollade på och när jag blundade så såg jag bara mej själv sitta där i fåtöljen fast ca 15 år yngre i ansiktet "Runt 10 år"! Var tillslut tvungen att gå och kolla mej i spegeln för att jag blev så illamående av tanken.
Citera
2012-03-30, 14:03
Medlem
Maowdigs avatar
Oj vilken bump detta blev, jaja så går det när man ouppmärksamt använder "Sök".
Citera
2012-03-30, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maowdig
Oj vilken bump detta blev, jaja så går det när man ouppmärksamt använder "Sök".
ne det 'a'r bra.. ny l'a'sning f'o'r mig
Citera
2012-03-30, 22:27
Medlem
zipads avatar
Sen när får man hallicar av braj? sjukaste jag hört. Aldrig hört någon som fått det. Känns som du borde tagit något annat! Röka är ju något helt annat. Aja bra rapport förutom att röka brukar det ju inte vara något speciellt ( då jag rökt ganska så mycket)
Citera
2012-03-31, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zipad
Sen när får man hallicar av braj? sjukaste jag hört. Aldrig hört någon som fått det. Känns som du borde tagit något annat! Röka är ju något helt annat. Aja bra rapport förutom att röka brukar det ju inte vara något speciellt ( då jag rökt ganska så mycket)
Går att få k'a'nslor av hallisar... 'a'r du tillr'a'ckligt b'a'ng 'a'r det m'o'jligt att du tror att du ser saker
N'a'r jag r'o'kte hink sist såg mina kompisar ut som ler figurer efteråt
Men det 'a'r en j'a'a'a'a'avla stor skildnad på att k'a'ka svamp eller nått sånt och r'o'ka
Antar att vissa har b'a'ttre psyke och inte får så fuckade high's :P
Citera
2012-03-31, 14:02
Medlem
zipads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelika
Går att få k'a'nslor av hallisar... 'a'r du tillr'a'ckligt b'a'ng 'a'r det m'o'jligt att du tror att du ser saker
N'a'r jag r'o'kte hink sist såg mina kompisar ut som ler figurer efteråt
Men det 'a'r en j'a'a'a'a'avla stor skildnad på att k'a'ka svamp eller nått sånt och r'o'ka
Antar att vissa har b'a'ttre psyke och inte får så fuckade high's :P
Ha.. sjukt! Aldrig varit med om!
Citera
2012-03-31, 14:53
Medlem
apan76s avatar
När jag var färsk fick även jag hallisar ibland av endast röka om jag var beng som en åsna. Händer dock inte längre. De hallisar jag oftast fick var att saker och ting ändrade storlek och form i ögonvrån, lite smått läskigt första gången då inte jag heller trodde att man kunde få sådana effekter av röka men riktigt fascinerande!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in