Citat:
Ursprungligen postat av Un Perro
Tja, eftersom trådens topic inte gäller Un Perros härskartekniker
Trevligt att du bemödar dig om att hålla tråden vid liv genom att fortsätta vara OT. Varför envisas du med att hålla dig kvar och försöka försvara din ståndpunkt?
Citat:
så är det extremt konstigt att skriva: "välunderbyggt argument i sakfrågan"
Försökte vara ironisk, sorry att det misslyckades...
Citat:
när jag skrev att dina amatörpsykologiska slutsatser var trams, och dessutom helt OT.
Nej, nej, du skrev varken att att det var amatörpsykologiska slutsatser eller OT. Skärp dig.
Citat:
Härskartekniker, hoho... Antar att heteronormativ ingår i din dagliga vokabulär likaså?
Har ingen aning om vad heteronormativ betyder (men jag kan gissa). Faktum kvarstår: du ger din motdebattör tillmälen och du svänger dig gärna med svåra ord. Jag ska inte upprepa vad det kallas för men det börjar med härskar... och slutar med ...teknik. Ett sätt att flytta fokus från själva diskussionen/debatten. Du har åtminstone hoppat över det första steget, "osynliggörande", men jag vet inte om det är till din för- eller nackdel, ärligt...
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av legoboy
Vänta nu, vad är det som är tolkningsbart? "Läs, och visa respekt för andra människors uppfattning." Vilket ord är det du inte förstår?! "Respekt"? "Andra människor"? Förklara gärna för mig vad som ska tolkas.
Reglerna är tolkningsbara.
Okej. Du refererar till reglerna som att de är "tolkningsbara" men samtidigt hänvisar du till reglerna i tidigare inlägg för att bevisa din ståndpunkt!? Är nu reglerna - en gång för alla - till för att följas eller är de "tolkningsbara"?!
Citat:
Du får inte skriva vad du vill nej. Har herrn helt missat att det finns ett regelverk här?
Hur vill du ha det? Gäller reglerna eller inte?!
Citat:
Citat:
Nej, du kallar folk för idioter när du har slut på argument.
Nej.
Jo!! Det kan vi tjata om in absurdum.
Citat:
Citat:
Varför inte bara hålla käft då?
"Läs, och visa respekt för andra människors uppfattning."
Jag är glad för att åtminstone något har fastnat hos dig. När jag tidigare försökte med det här citatet från reglerna svarade du
Citat:
"En sockerbagare, han bor i staden"
Ungefär lika relevant.
men eftersom du nu själv citerar detsamma antar jag att det har trillat ner en och annan polett. Kul.
Observera: Det var inte för din åsikts skull jag bad dig hålla käft, det var för att du själv sa att:
Citat:
Dock så tycker jag inte att det här är något stort problem, och ingenting som jag kommer lägga ner någon energisk energi på att få igenom.
Nå, så var tyst då!?
ON TOPIC
Det finns en regel som heter:
Citat:
Ursprungligen postat av Regler
0.7. Använd spoilerfunktion när du publicerar känslig information
När man postar inlägg som avslöjar information som kan förstöra för andra användare ska forumets inbyggda spoilerfunktion användas. Exempel på sådan information är att avslöja vinnaren i en tävling före det officiella tillkännagivandet eller slutet på en film/bok. Allt sådant bör döljas så att det står läsaren helt fritt att välja om han/hon önskar läsa denna. Man ska inte behöva riskera att läsa spoilers av misstag. Endast i liknande fall som i exemplet ovan får spoilerfunktionen användas.
Det får räcka med det. Sen att regler bryts till höger och vänster är en annan femma...