skadeskillnad - alkohol och brass
Fly on me sweet angel......mm..hmm..Hennndrix,plsner,skunke skunk..Ha!!! gitarrrr av Jimmmmi hendrixx och garv-nojan gojan å Skunk hi hi och frågeteckne'n stutt'sa!,strutts åxå Å JAG FLYYYYYGER PÅ hENDRIX SOLON o sol ROMERSKA LJUS FOXY LAYDI GLITTRAR O O O .....ÄÄÄH,SWÄVA VISST I GÅNG FÖR VINGARNA, FAAN HELA HUSET SKAKAR OCH DUNKAR,DET BULTAR O DET BANKAR FOXY LAIDY
JAG SER JIMMY HANDRIX STÅ I ÖKNEN OCH DET BlÅSER HÅRT I MOTVIND MOT HONOM MEN HAN KÄMPAR OCH HAN HÅLLER I lANTÄRNOR ... Norrlands Guld o Skunk;jag antar jag vill vara för mej själv en stund o ja bli så bril' ta en Sobril !!!
fan va fint
i tankarna ser jag et stort glittrande prtrett av Hendrix avbildat på ett gigantiskt pip-rök-måln av något slag det skiner och glittrar i silver och lila oh va vackert å guran är underbar,nä nu skall jag snart till den lokala lilla krogen och lyssna på ett band somm ska körra gamla Stoneslåtar... och nu har jag snart en glittersvans...schysst kick bara jag inte hör brorsans Dodge på parkeringen..nu ståt Hendrix som en stor neon-figur och spelar på min skorsten,hemligheten med skunk är att den skall torka långsamt och gärna i ett rött hus med lantärnor runt!