2025-01-21, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Nej, det här är en storm i ett vattenglas. Han är glad och lullig efter en lång gala med mat & dryck. Är det här Flashback eller familjeliv?

Värre var:

(FB) VIDEO: Sportbladets Robert Laul skämmer ut sig totalt på fyllan i 8 min långt klipp

Du har inte sett klippet från galan antar jag. Olle är påtagligt onykter men framförallt så där jobbig som bara barn och fulla personer kan vara.
Citera
2025-01-21, 23:00
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnessem
Men Gunde Svan skrattade mest och tyckte nog det var lite lustigt.

Såg ut som att Gunde var lite rund under fötterna han också han kanske drack Jägermeister med sin forne vapendragare Ferry backstage?
Citera
2025-01-21, 23:02
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminallen
Du har inte sett klippet från galan antar jag. Olle är påtagligt onykter men framförallt så där jobbig som bara barn och fulla personer kan vara.

Ja och framförallt gesterna med händerna är ju signifikativt med fylla.
Citera
2025-01-21, 23:09
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burnwine
Hade ju varit lite kul om vi skulle göra massor av orosanmälningar så att han får en LVM-UTREDNING. Eller hade det kanske varit snällt?

Egentligen blir sånt snällt i slutänden. Verkar som att snubben behöver det! Men jag gitter inte...
Citera
2025-01-21, 23:12
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Nej, det här är en storm i ett vattenglas. Han är glad och lullig efter en lång gala med mat & dryck. Är det här Flashback eller familjeliv?

Värre var:

(FB) VIDEO: Sportbladets Robert Laul skämmer ut sig totalt på fyllan i 8 min långt klipp

Ooooh, klassiker - tack som fan!
Citera
2025-01-21, 23:12
Medlem
Han förnekar att han har varit onykter? Kom dementin när han var full?

Vet någon varför han förnekar så fall vad har han för anledning?
Citera
2025-01-21, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
Han förnekar att han har varit onykter? Kom dementin när han var full?

Vet någon varför han förnekar så fall vad har han för anledning?

Det gick inte att begripa ett ord av vad han svamlade om
Citera
2025-01-21, 23:16
Medlem
Smygknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
En riktig bragd av den som la upp klippet och såg till att Olles snedfylla i direktsändning för evigt finns kvar för eftervärlden
Filip och Fredrik har ju någon gång gjort något program som gick ut på att de skulle vara fulla under inspelning men det var nog bandat så Olles ”insats” tar nog priset som fullast programledare i direktsändning.

Verkligen en hjälte .

Filip och Fredriks programfylla var planerad, medveten och vansinnigt kul. Jag tror inte Olles plan var att hela Sverige skulle få se en fylla i direktsändning

Citat:
Ursprungligen postat av top_secret
Jag tycker han är trevlig och glad på klippet. Pratar om sånt som väcker mångas positiva känslor inom idrotten. Måste allt vara så jävla stramt och proffsigt hela tiden? Låt oss vara människor ibland. Dricka lite för mycket på en fest, oj så farligt.

Nä detta var verkligen en storm i ett vattenglas.

Kan hålla med att det inte behöver vara så skitnödigt och visst är det kul att något händer men helt säkert att Olle inte är lika nöjd med sin insats idag.
Citera
2025-01-21, 23:19
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thusnelda
Tycker inte att det var så farligt, visst han har tagit några starköl men han är inte otrevlig eller dyngrak. Glad och trevlig. Pratar på och håller en lätt konversation.
Han pratar ju oavbrutet, beter sig som ett förälskat fyllo, och låter ingen annan prata menar du?
Citera
2025-01-21, 23:20
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Såg ut som att Gunde var lite rund under fötterna han också han kanske drack Jägermeister med sin forne vapendragare Ferry backstage?
Du kan inte din Gunde pojkspoling.
Gunde har inte ens smakat på lättöl. Han började leva ett dekadent liv först efter karriären då han började dricka kaffe.
Citera
2025-01-21, 23:23
Medlem
SVT kan bara gottgöra detta på ett sätt och det är Dr Alban sköter eftersnack och friends in need sköter pausunderhållningen nästa år.
Citera
2025-01-21, 23:28
Avslutad
Problemet var ju att han hade en programledarroll och hade taskig tajming, som Brännström i Snowroller sa.

Hade han varit gäst och sluddrat på hade nog inte en jävel brytt sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in