Noen som vet hvor jeg kan kjøpe billig snus i Östersund? Da jeg leste at folk kjøper en stock Kronan for 90 kroner, får jeg sjokkert, vil her jeg betale rundt 189 for en Stock.
Kaliber White och kaliber vanlig 175:- stocken på kiosken vid mc donalds i skanstull i stockholm.
Alla stockar han har är stort sett billigast i stan, har hade några för 150;- stocken här om dagen när jag va inne men minns inte vilket märke. Även "finare" märken såsom Ettan, General, Göteborg osv ligger runt 300;- stocken och uppåt
Uppsala---Siviatorget bredvid matcenter (fd resebyrå). Vart nyligen där och köpt "Oden" 170 :-/per stock vill han ha, men fick ner den till 150:-/stock nöjd är man Det vart två stockar priset 300:- 15:- per dosa
Ingen stad dock men om man inte har speciella sommarplaner kan ju en kryssning vara på plats (om man bor i närheten av sthlm vill säga). Sist jag åkte silja köpte jag tre stockar general lös för typ 1000 spänn och då innehåller dosorna dessutom..hör och häpna 50 gram prima snus! Blir ju dyrare om man bara ger sig ut på snusjakt då man lär spendera en del pengar under kryssningen också men ändå. Att åka till Helsingfors är fint bara det.