2011-12-12, 20:52
Medlem
Aboslut Billigaste Snuset I örebro? Både Finsnus Som Skitsnus?
Citera
2011-12-20, 03:36
Medlem
Göteborg

Godisaffären i femmanhuset i nordstan har billigt snus, 35 kr dosan ungefär för de vanligaste, iallafall senast ja va där (för någon vecka sen) även ciggen är asevärt billigare där as big good to know.
Citera
2011-12-23, 08:57
Medlem
Willys brukar ha bra priser på snus. 38kr för Ettan potion
Citera
2011-12-23, 09:00
Medlem
Någon som provat det nya snuset knäckt? Provade det här om dagen och måste säga att det är inget fel på det snuset.. Men kom ihåg att "lågpris snus" inte alltid är så billig.. Kolla gärna hur många gram snus det finns i dosan.
Citera
2011-12-23, 23:24
Medlem
Ko.i.kukens avatar
Jönköping
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkaerbajs
Är ingen snusare själv men vet att det går att förhandla till sig ett bra pris nere på tutti frutti likaså ludwig tells på Torpa ska ha fina priser enligt goda vänner

tack för tipset! köpte en julklapp till mig själv i form av en stock general till det fina priset av 330 kr!
visste att det var ganska billigt där men trodde inte att det var så billigt.
bra utbud har de också.
Citera
2011-12-25, 22:17
Medlem
alex168s avatar
Söker billigt snus i Lund! Hälst inte KNOX!

På Netto Vildanden säljer det en dosa krona portion för 27 vilket är ett okej pris men varan är lite tråkig hur ser situationen ut på zigge zigarette?

Va finns det för bättre alt. där ute?
Citera
2011-12-25, 23:00
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex168

På Netto Vildanden säljer det en dosa krona portion för 27 vilket är ett okej pris men varan är lite tråkig hur ser situationen ut på zigge zigarette?

Nu bor jag inte i Lund själv men Lidl har ju billigt snus jämfört med andra matvarubutiker, i alla fall sist jag handlade där.
Citera
2011-12-26, 00:09
Medlem
Citat:

Zigge är inte vidare billiga faktiskt, inte enligt mig. Det ligger en trevlig liten affär bredvid krog Clemens, ca 150 meter väster om biblioteket på Sankt Petri Kyrkogata som säljer billigt snus, det står t.o.m. en skylt utanför butiken med samma budskap och den ljuger inte. Kan vara bra att veta att öppettiderna inte är speciellt generösa, han stänger runt klockan sex. Jag har inte hittat billigare snus i Lund i alla fall. Skulle kanske, eventuellt vara Willys uppe på Norra Fäladen, men jag är inte säker + att det ju ligger en bra bit ut. Hur som helst skiljer det nog inte många kronor.
Citera
2011-12-26, 00:20
Medlem
xDs avatar
Citat:

Knekt. 17-20kr dosan. Säljs nästan överallt.
Citera
2011-12-26, 23:36
Medlem
joppes avatar
127kr för en stock Knekt white, 125 för en stock jägarpris portion. 139 för en stock knox white, var de priser jag gav när jag bunkrade upp i Malmö här om dagen (kiosken i E-center vid jägersro)
Citera
2011-12-27, 18:30
Medlem
Göteborgs rapé portion 330kr och Kronan Orginal portion 268 per stock på Kista Grossen.
Citera
2011-12-30, 17:45
Medlem
Disco-Mannens avatar
Violens tobak på Götgatan i Stockholm tar 300 kr för en stock General White portion
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in