2009-12-06, 17:57
Medlem
170 spänn för en stock tabacco i västerås.
Citera
2009-12-17, 21:04
Medlem
Finns för 15 spänn, visserligen något b-märke. I karlshamn.
Citera
2009-12-19, 07:08
Medlem
SpaceCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JM-Jarre
Var ska jag finna det billigaste lössnuset i Västerort (stockholm)? (vi snackar stock)
Pallra dig in till Fridhemsplan.
Där ligger 81:ans Spel&Tobak i korsningen S:t Eriksgatan-Fleminggatan.
Jag har skrivit om det stället tidigare i tråden, men då hette det AW's.
De har fortfarande bland de lägsta snuspriserna du kan hitta i Stockholm.

Detta är mitt sista inlägg i denna tråd.
Klockan 17.30 den 9 december 2009 tog SpaceCat sin sista kommersio-industriella fabriks-köpesnus.

Det visade sig, när jag äntligen kom till skott, vara sååå jävla enkelt att göra eget bra snus, så det finns inte på kartan att jag kommer att köpa fabrikssnus igen.
Att man sen sänker sin månadskostnad från 1000 till 200 spänn är ju oxå en bonus.

Kolla i trådarna om att göra eget snus här på Tobakforumet.
Där finns allt i länkar, info och tips.
Citera
2009-12-29, 22:29
Medlem
xenosans avatar
Eftersöker billigast möjliga whitesnus oavsett märke i Norrköping. Vart finns det?
Citera
2010-01-03, 16:29
Medlem
PuXs avatar
Göteborg

Någon som vet vart de säljs billiga stockar (Grov/Göteborgsrapé lös) i Göteborg?
Citera
2010-01-05, 19:05
Medlem
mats.nystroms avatar
Höll på dö av chock igår kväll när jag insåg att DagLivs på Fridhemsplan säljer Ettan lös för 37 kr/dosan.
Har inte kollat stockpriset, men det kan nog glädja en storsnusare. Åtminstone jämfört med 49 kr/dosan på Pressbyrån.
Citera
2010-01-06, 01:53
Medlem
Teknistmajjans avatar
Ett par vänner till mig la ännu en beställning hos snus2 och denna gång valde jag Phantom Blue (White portion) istället för lössnus då jag har slutat snusa lös och snusar påse istället.

Snuser är väldigt väldigt likt rapé både i smak och doft. När jag beställde snuset kostade det 14.90 dosan dvs 149:- stocken så jag tog 2 stycken. Just nu kostar dom 169:- Stocken vilket är ett bra pris.

Kommer beställa igen i slutet på månaden, såg nu att dom har orginal white portion som erbjudande för 149:- stocken men jag tror jag går på Blue ändå.

Det enda man kan klaga lite på är själva snusdosan. Den har en benägenhet att inte stänga sig riktigt som den ska om man inte gör det noga. Inget riktigt problem dock.

Grymt bra service med har snus2, det går fort och man får grejerna oftast före utlovad tid. Jag är glad att jag får beställa med vännerna, nu är det för billigt för att inte snusa
Citera
2010-01-06, 05:58
Medlem
SpaceCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mats.nystrom
Höll på dö av chock igår kväll när jag insåg att DagLivs på Fridhemsplan säljer Ettan lös för 37 kr/dosan.
Har inte kollat stockpriset, men det kan nog glädja en storsnusare. Åtminstone jämfört med 49 kr/dosan på Pressbyrån.
Men vad tar 81:ans butik numera för Ettan lös?
Den ligger på Fleminggatan 81 i samma kåk som Daglivs.
Dom borde vara billigare.
Citera
2010-01-06, 12:50
Medlem
LemmyKilmisters avatar
jag handlar snus på ett ställe som heter sweets, ligger utmed motorvägen mellan göteborg och alingsås. dom sorter jag köper kostar 219 kr stocken. phantom och offroad, faktist mycket bra snus. dom säljer vanligt snus oxo men har ingen koll riktigt vilka priser dom har på det. dom har även billigt portionssnus för 169 kronor stocken "tror" jag det va, snusar bara lös själv
Citera
2010-01-06, 16:15
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemmyKilmister
jag handlar snus på ett ställe som heter sweets, ligger utmed motorvägen mellan göteborg och alingsås. dom sorter jag köper kostar 219 kr stocken. phantom och offroad, faktist mycket bra snus. dom säljer vanligt snus oxo men har ingen koll riktigt vilka priser dom har på det. dom har även billigt portionssnus för 169 kronor stocken "tror" jag det va, snusar bara lös själv

Det är dom som driver www.snus2.se

Mycket bra shop, handlar själv därifrån.
Citera
2010-01-07, 14:44
Medlem
oyinbozs avatar
Stockholm, Nytorget.

Kanke inte absolut billigaste med portionssnus såsom Göteborg, General och Grov säljs för 35:- på Urban Deli vid nytorget. De har öppet alla dagar till 23 vilket inte gör det hela sämre.
Citera
2010-01-07, 18:55
Medlem
Nutshell_89s avatar
GBG - Tobakspalatset

20kr för en dosa julesnus (ej gotlandssnus) Minns ej vad märket hette... Nåt svenskt efternamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in